Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Apua nörtit!

I-Sensys LBP6000B

Ostin juuri tulostimen Canon I-Sensys LBP6000B ja mukana seurasi ohjain/ajuri ohjelmisto levykkeellä. Ja jo myyjä osasi kertoa,että windovs vista ei sitä asenna ja neuvoi lataamaan canonin sivuilta ohjain-ohjelmiston.... Että siiiiiiiiiiiiiiiis pääsisin vihdoin tulostamaan JOTAIN.Menin canonin sivuille ja latasin ohjelmisto.n..mikä lie?(No oikean valitsin,kielen ja käyttöjärjestelmänkin)asensin,tallensin,suoritin,eli kaikki oli ok sekä ohjelmat,että valinnat. Mutta empä vaan köydä koneeltani asennus-ohjelmaa tälle tulostimelle. Että en siis saa toimimaan. Kun menen johonkin tulostus kohtaan,ei kone löydä tulostimien kohdalta canonia. No eipä tietenkään,kun en tiedä mistä pitäisi windovsista sitä etsiä. Ja kun canonin ohjain/ajuri ohjelmistosta ei saa selkoa. Vaikka valitsee suorita,asenna,tallenna...niin en koskaan en pääse kohtaan asenna ohjain....saati et vois kuvakkeen luoda tai päästä tulostamaan. Menin myös kohtaan tulosta ja kone löytää ainoastaan kaikki muut tallennus/tulostus muodot juin edell mainitun.....no tietenkin ku se ohjelma EI ole mun koneella. Auttakaa fiksummat mua..... Pitäis päästä tulostamaan... KIITOS

3

508

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • I-Sensys LBP6000B
      • WilliArwaus

        Ei kai USB kaapeli ollut kiinni tietokoneessa kun asensit ohjelman ?

        Jos oli, ota se piuha irti, asenna ohjelma ja kytke kaapeli ja virta tulostimeen
        sitten kun ohjelma niin kehoittaa.


    • Diipadaapailija

      Joo, sama homma tuli minulla Windows 7 käyttiksessä... Vistassa homma toimi hyvin, mutta tässä ei toimi... Koitin itsekkin hakea ajurin Canonin sivulta, mutta sama homma... Se asentaa sen, mutta katoaa sitten kokonaan... Ilman USB:eetäkin on kokeiltu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2317
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1728
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1530
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1457
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1429
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      68
      1241
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe