Radon putket

Silver

Kummoset putket laitettava radon -kaasunpoisto valmiutta ajatellen? Jos pinta alaa noin 120m2 niin mitä kustantaa tämä Euroissa?

5

4482

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jarmo

Ei maksa paljoa. Tavallista salaojaputkea n. metri seinästä kiertämään. Nosto maasta ylös vaikkapa vimärintuuletuksen vierestä. Läpivetokatolle ja sillä selvä. Eniten varmaan maksaa tuo katon läpivienti. Taitaa olla jotain 50 euron luokkaa!!! (korjatkaa jos olen väärässä). Sitten tulee vähän hintaa, jos poistoon pitää laittaa imuri mutta se selviää sitten mittaamalla. Kokonaiskustannukset siis ilman imuria jotain 50-150 euroa

• Porko

Itse tein juuri noin kuin Jarmo kirjoitti. Joustava / valkoinen salaojaputki ei paljoa maksa, ja varsinkaan yksikerroksisessa talossa ylösvientiin ei kulu viemäriputkea kovin montaa metriä. Kallein osatekijä on juuri tuo läpivienti. Itselläni on Ormaksen tiilikatto johon löytyy mm. Vilpeltä läpivienti. On aika kallis, muistaakseni yli tuon 50€, mutta on myös hyvä. Erittäin helppo asentaa ja pitää varmasti veden ulkona.

• radon

ihme jos saat 200 E menemään, mikä on jotain 0,1% talon kokonaiskustannuksista.

• Ada

Mulle on rakenteilla 134 neliöinen talo ja radon putki laitettiin perustuksia tehdessä....kustannus taisi olla about 100 egee. Ei siis ole kallis kustannus.

• rento

laita niitä salaojaputkia noin metrin välein että siitä on jotain hyötyäkin! putkien päät kannattaa tuoda sokkelista ulos niin ei tarvitse ostella kalliita läpivientejä ja toimii taatusti hyvin. pää kannattaa kyllä nostaa seinän viertä ylös ja viemärihattu päähän putkelle ettei sada sisään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4591
    2. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      15
      2558
    3. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2405
    4. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      53
      2288
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      32
      1787
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1611
    7. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1486
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1294
    9. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      49
      1248
    10. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82
      1241
    Aihe