Paljonko teidän rotikat on painaneet 6kk iässä?
Rotikka pennun paino puolivuotiaana >
nöpönöö
3
309
Vastaukset
- hattssujja
No minun herra on 5,5kk vanha ja painaa semmoset 24kiloa, säkääki on n. 55cm.
- wwwrwn
rotikan paino n. 1 kg / vko
- hattssujja
Joo tuo kilo per vko pitäisi olla 26 ikäviikkoon asti, jolloin pentu painaisi sen 26kiloa. Sen jälkeen kilot karkaavat viikoista..
Tottahan pennut kasvaa eri tahtiin ja koko eroja löytyy, kuten minun urospennun veljet painavat jo yli 30kiloa.. Mutta kannattaa tosiaan olla tarkka pennun painon kanssa ettei se jo näinkin alkuvaiheessa ole liian painava :/ Saattaa olla sitten isompana tiedossa terveysongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625