Lyhyet vai pitkät hiukset tytöillä?

anonyymi222

Eli kysymys kuuluu "Lyhyet vai pitkät hiukset tytöillä?"

23

360

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sadada1

Mikä vitun kysymys tää on? Pitkät tietenkin.

• pitkätpitkätpitkätpi

Aina pitkät hiukset. AINA! Tämä on niin selvä asia, ettei tartte kysyä. "Juodako akkuhappoa vai ei?". Mitäs luulisit.

• pakkoolentyttö!!!!!!

PITKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT

• rompuli

Rehellisesti sanoen se riippuu aivan tytöstä. Joillekin sopii pitkät kun taas toisille lyhyet. Aivan kuten joillekin sopii paremmin esimerkiksi farkut kuin collegehousut.

Loppupeleissä se tärkein mielipide on tytön oma mielipide. Parempi, että menee sellaisilla hiuksilla mitkä tuntuvat tytöstä kaikkein mukavimmilta. Ei ne tytöt mitään barbie-nukkeja ole joilla me pojat vaan leikimme. Antakaa tyttöjen pitää niitä hiuksia sillain miten haluavat.

• affavbhkh

mieluiten iha siili

• kaljuapina

Tähän voi paitsi henkilökohtaisesta, myös varttuneemmasta näkökulmasta tokaista että kummin vaan tai vaikka ei mitenkään. Minusta jollekin sopii aivan uskomattoman hyvin puhtaan lyhyt, punainen tukka ja saa hänet näyttämään aivan upealta, mutta toiselle taas ei. Pärstä mikä pärstä; tukka mikä tukka. Vaikuttaako minun mielipiteeni siihen mitä hän fledalleen tekee?

Oma mielipide sikseen: tehköön jokainen tukalleen mitä haluaa. Valtaosa edellä mainituista kommenteista tyrmäsi lyhyen tukan kuusi-nolla, mutta totta puhuen jako on fifti-fifti ja useimmilla lyhyttukkaisilla se kallistuu persoonan puolesta seventi-törti. Wat, tietysti jokaisella saa olla omanmallisensa kuontalo, ei se hänestä sen huonompaa tee, ja useimmiten ja onneksi luonne paikkaa sen mikä ulkonäössä kärsii.

Voisinhan minäkin vaatia, että kaikilla olisi ehdottomasti rastat tai "en panis"! Kui ois näi poijjaat?

• kj jkdfklb

Monellako kauniilla julkkiksella on lyhyt tukka? M.O.T.

• rompuli

Aika monellakin, itseasiassa. Kauneus on laaja käsite. Sinunko mielestä jokin on kaunista vain silloin, kun se sopii julkkikselle ja tekee tästä kauniin?

Karu totuus tulee iskemään sinua pollaan aika kovaa ennemmin tai myöhemmin. Kehoitan, että jätät sairaat kauneusihanteet omaan arvoonsa.

• kklbsdklbkläbsd
        rompuli kirjoitti:

Aika monellakin, itseasiassa. Kauneus on laaja käsite. Sinunko mielestä jokin on kaunista vain silloin, kun se sopii julkkikselle ja tekee tästä kauniin?

Karu totuus tulee iskemään sinua pollaan aika kovaa ennemmin tai myöhemmin. Kehoitan, että jätät sairaat kauneusihanteet omaan arvoonsa.

Julkkiksilla on stylistit ja managerit, joiden ainoana tehtävänä on pitää huolta siitä että se julkkis näyttää hyvältä, seksikkäältä, myyvältä jne. Siis ammattilaiset stailaa ne julkkikset. Ja ne ei stailaa niille lyhyitä kampauksia koska yleensä kaikki naiset näyttää aina paremmalta pitkässä tukassa.

Mä luulen et se totuus valkenee sulle vielä joku päivä. Valkoiset ritarit jää pysyvästi kavereiksi. Sori, mut näin se menee. Ei kannata olla perseennuolija.

• rompuli
        kklbsdklbkläbsd kirjoitti:

Julkkiksilla on stylistit ja managerit, joiden ainoana tehtävänä on pitää huolta siitä että se julkkis näyttää hyvältä, seksikkäältä, myyvältä jne. Siis ammattilaiset stailaa ne julkkikset. Ja ne ei stailaa niille lyhyitä kampauksia koska yleensä kaikki naiset näyttää aina paremmalta pitkässä tukassa.

Mä luulen et se totuus valkenee sulle vielä joku päivä. Valkoiset ritarit jää pysyvästi kavereiksi. Sori, mut näin se menee. Ei kannata olla perseennuolija.

Makuasia, sanoi musti kun muniaan nuoli. Tosiasia nyt vain on se, että pitkät hiukset eivät sovi joka pääkopalle aivan kuten lyhyet eivät sovi kaikille. Ja tämä on mielipiteeni. Enkä sanoisi, että mielipiteeni on millään tavalla perseennuolemista, vaan enemmänkin ihmisten kunnoitusta.

Sinun mielipiteesi taas on, että nainen ei voi näyttää hyvältä ellei häneltä näitä pitkiä hiuksia löydy. Näytät myös olettavan, että kuka tahansa täysjärkinen ihminen muovautuu haluamaksesi pieneksi barbie-nukeksi. Luulenpa vain, että loppupeleissä ei sinulle paljoa jää, jos et anna ihmisille arvoa vaan pidät niitä muotoiltavina leikkikaluina. Tietenkin joku epäonnekas saattaa siihen alistua, mutta silloin kannattaisi sinun miettiä, mitä oikein sille ihmisille olet tekemässä.

Niin, ja voisin linkittää sinulle lukemattomat määrät eli lyhythiuksisia "malleja" joita nämä ammattilaiset puunaavat jos siis haluat.

• 18+2
        rompuli kirjoitti:

Makuasia, sanoi musti kun muniaan nuoli. Tosiasia nyt vain on se, että pitkät hiukset eivät sovi joka pääkopalle aivan kuten lyhyet eivät sovi kaikille. Ja tämä on mielipiteeni. Enkä sanoisi, että mielipiteeni on millään tavalla perseennuolemista, vaan enemmänkin ihmisten kunnoitusta.

Sinun mielipiteesi taas on, että nainen ei voi näyttää hyvältä ellei häneltä näitä pitkiä hiuksia löydy. Näytät myös olettavan, että kuka tahansa täysjärkinen ihminen muovautuu haluamaksesi pieneksi barbie-nukeksi. Luulenpa vain, että loppupeleissä ei sinulle paljoa jää, jos et anna ihmisille arvoa vaan pidät niitä muotoiltavina leikkikaluina. Tietenkin joku epäonnekas saattaa siihen alistua, mutta silloin kannattaisi sinun miettiä, mitä oikein sille ihmisille olet tekemässä.

Niin, ja voisin linkittää sinulle lukemattomat määrät eli lyhythiuksisia "malleja" joita nämä ammattilaiset puunaavat jos siis haluat.

Kyllä sä vielä kasvat aikuiseksi...

Ja nyt en tarkoita tuota hiusasiaa, vaan tuota sun profeminismipaskaa.

• Piupius
        18+2 kirjoitti:

Umad bro?

• rompuli
        18+2 kirjoitti:

Toivotaan nyt, että sinäkin vähän kasvaisit ja opettelisit ajattelemaan muutakin kuin omaa napaasi. Ehkä se sinulle vielä jonain päivänä valkenee, että ihmiset eivät ole esineitä.

Sitä odotellessa :)

• 16+8
        rompuli kirjoitti:

Toivotaan nyt, että sinäkin vähän kasvaisit ja opettelisit ajattelemaan muutakin kuin omaa napaasi. Ehkä se sinulle vielä jonain päivänä valkenee, että ihmiset eivät ole esineitä.

Sitä odotellessa :)

Hahhahhaa :D . Jätkä on kyllä niin ylikypsä tekoaikuinen... Ei millään pahalla, tosi moni on (se on yksi niistä "vaiheista" siinä missä angstinen teini tai lippatukka-amiskin), mutta on se vähän huvittavaa kun kävelevä klisee alkaa päteä. Joku päivä sä tajuat, ettei tuo myötäily ollutkaan se paras tapa käsitellä naisia ja sitten ymmärrät erheesi. Sitä päivää odotellessa, morjens!

http://www.heartless-bitches.com/rants/niceguys/niceguys.shtml

• rompuli
        16+8 kirjoitti:

Hahhahhaa :D . Jätkä on kyllä niin ylikypsä tekoaikuinen... Ei millään pahalla, tosi moni on (se on yksi niistä "vaiheista" siinä missä angstinen teini tai lippatukka-amiskin), mutta on se vähän huvittavaa kun kävelevä klisee alkaa päteä. Joku päivä sä tajuat, ettei tuo myötäily ollutkaan se paras tapa käsitellä naisia ja sitten ymmärrät erheesi. Sitä päivää odotellessa, morjens!

http://www.heartless-bitches.com/rants/niceguys/niceguys.shtml

Enhän minä tässä päde. Yritän vain saada sinut hyvä ihminen ymmärtämään, että ihminen=/=esine. Se nyt vaan on ihan tosiasioihin perustuva fakta.

Älä huoli, kyllä sen tajuat sitten viimeistään silloin kun on ruvettava niitä elareita maksamaan. Koita nyt kuitenkin hillitä itseäsi.

Morjens vain :)

• NewStyle2

Emma Watsonilla

• plaahplaahplaah

Jokainen poika pitää enemmän pitkistä. Hiukset on naisen kruunu.

• bubbiet

samaa mieltä rompulin kanssaa.

• Näin se menee
    • minä vain

Itselläni on lyhyet hiukset. (n, !5 cm pitkät)
      leikkasin hartioille asti ulottuvat hiukseni 7 vuotta sitten, koin jättäväni entisen minäni sen myötä, kun aikuistuin halusin radikaalisti muuttaa tyyliäni.
      lyhyet hiukset ovat tuoneet mulle itseluottamusta, jota ei aiemmin ollut tarpeeksi, enkä osaisi kuvitella palaavani pitkähiuksiseksi.
      monet ovat kehuneet hiustyyliäni ja pääasiassa että itsen viihdyn siinä, vaikka jotkut sanoisivat muuta.
      Mielestäni naisille sopii sekä pitkät ja lyhyet hiukset, ei vie naisellisuutta pois.
      itse tosin olen poikatyttö.

• jos aiot lähiaikoina sukupuoli leikkaukseen niin lyhyet

• RoopeC:::

Minä ottasin mielummin lyhythiuksisen naisen, kun naisen, jolla on feikki pitkä tukka (eli pidennykset, lisäkkeet yms.) Jos nainen on pitkähiuksinen, hänellä on oltava omat aidot pitkät hiukset... Se antaa hienon, kärsivällisen ja naisellisen kuvan naisesta, kun taas pidennyspäisestä tulee mieleen laiska ja kevytkenkäinen nainen.. Tärkeintä on olla oma tukka jokaisella, ei väliä onko lyhyt vai pitkä-, kunhan se on oikeasti aito.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      140
      6653
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5729
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4891
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4480
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3892
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3061
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2956
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2402
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2270
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2197
    Aihe