Kaikkien koirien hankintaa pitäisi alkaa jotenkin valvomaan. Pienistä isoihin. Pentutehtailuun puuttua jne.. Olisi koirillle ja joillekkin omistajalle hyväksi, ettei oteta sitä uros saksanpaimenkoiraa 17-vuotiaana yksiöön jonka kanssa tarkoitus harrastaa suojelua. Esimerkiksi tokon perus / alokaskurssi pakolliseksi joista ollut aina itselle ja koiralle hyötyä. Siis nehän on helppo opettaa itse, mutta siinä pääsee olemaan toisten koirien kanssa tekemisissä.
V
Onko kukaan koiran omistaja samaa mieltä?
2
145
Vastaukset
- rusettirinta
Koiravero takaisin, niin kyllä koiramäärät vähenee. Ja sitten koiraa ei saa omistaa muu, kuin täysi-ikäinen. Molossi tyyppisten rotujen myynti vain niille, joilla yhdistyksen suositus koulutustaidoista.
- hjyyhjyäää
Ihan oikeassa olet. Kunhan verotus olisi muutaman kympin eikä 100 eurosta mennä yli. Koiravälineistä ja ruokinnasta myös menee veroihin. Myynti vain niille, joilla suositus taidoista. Tämä olisi koiralle hyväksi ja jossain tapauksissa omistajlle.
Pentutehtailuun pitäisi alkaa puuttua ehdottamasti! Valvontahan tässäkin olisi sama kuin handsfreen käyttämisessä liikenteessä. Eiköhän se ajallaan toisi tuloksia ja valtio saisi rahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 70820
- 48814
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50685- 33662
- 60659
- 52627
- 50615