Kaikkien koirien hankintaa pitäisi alkaa jotenkin valvomaan. Pienistä isoihin. Pentutehtailuun puuttua jne.. Olisi koirillle ja joillekkin omistajalle hyväksi, ettei oteta sitä uros saksanpaimenkoiraa 17-vuotiaana yksiöön jonka kanssa tarkoitus harrastaa suojelua. Esimerkiksi tokon perus / alokaskurssi pakolliseksi joista ollut aina itselle ja koiralle hyötyä. Siis nehän on helppo opettaa itse, mutta siinä pääsee olemaan toisten koirien kanssa tekemisissä.
V
Onko kukaan koiran omistaja samaa mieltä?
2
147
Vastaukset
- rusettirinta
Koiravero takaisin, niin kyllä koiramäärät vähenee. Ja sitten koiraa ei saa omistaa muu, kuin täysi-ikäinen. Molossi tyyppisten rotujen myynti vain niille, joilla yhdistyksen suositus koulutustaidoista.
- hjyyhjyäää
Ihan oikeassa olet. Kunhan verotus olisi muutaman kympin eikä 100 eurosta mennä yli. Koiravälineistä ja ruokinnasta myös menee veroihin. Myynti vain niille, joilla suositus taidoista. Tämä olisi koiralle hyväksi ja jossain tapauksissa omistajlle.
Pentutehtailuun pitäisi alkaa puuttua ehdottamasti! Valvontahan tässäkin olisi sama kuin handsfreen käyttämisessä liikenteessä. Eiköhän se ajallaan toisi tuloksia ja valtio saisi rahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 13310569
- 525080
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html432281Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052088- 281986
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131631Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411452Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291124Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v331071Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54997