Mitkäs nimet mielestänne sopisivat Pilville 2. ja 3. nimeksi - sukunimi on supisuomalainen -nen nimi.
Meillä siis on jo kaksi lasta, joilla molemmilla 3 nimeä.
Suvusta löytyy Mariaa, Kaarinaa, Katariinaa, Almaa, Sirkkaa, Saaraa... ja sitten joukko erityisempiä nimiä myös.
Pilville koko nimi
18
1304
Vastaukset
Tässäpäs joitakin ehdotuksia, miltäs kuulostaa? ;)
Pilvi Taika Maria
Pilvi Saara Helmiina
Pilvi Aava Katariina
Pilvi Ne(e)a Kaarina
Pilvi Alma E(e)rika
Pilvi Sofi Amanda
Pilvi Selja Sofia
Pilvi Sara Tuulia- döödöö
Pilvi Helmi Maria (oma suosikkini! :) )
Pilvi Saara Kaarina
Pilvi Saara Sinikka
Pilvi Aava Aleksandra - &&&
Pilvi Heini Hannele
Pilvi Lila Maria
Pilvi Sini Tuulia
Pilvi Kaarin Alina
Pilvi Satu Tuulia (Saga Tuulia)
Pilvi Sara Anneli
Pilvi Suvi Elina
Pilvi Maria Amanda
Pilvi Mila Almaz
Pilvi Mila Annami
Pilvi Linne Katariina
Pilvi Sonia Katariina
Pilvi Alma Maria - -ada-
Pilvi Saara Maria
Pilvi Helena Mirella
Pilvi Olivia Maaria
Pilvi Adele Ilona
Pilvi Anira Eerika - sibyllavon
Pilvi Alma Katriina, Pilvi Ella Maria
- vii.
Pilvi Saara Amalia
Pilvi Elsa Maria
Pilvi Sirkka Sofia
Pilvi Sirkku Susanna - Täti
Pilvi Saara Susanna
Pilvi Suvi Sanelma
Pilvi Helmi Maria
Pilvi Alma Elina
Pilvi Sisko Katariina
Pilvi Sirkka Sofia
Pilvi Lahja Kaarina
Pilvi Maiju Kaarina
Pilvi Rosa Aurora / Roosa Auroora - hippotar
Pilvi Sara Emilia
Pilvi Netta Maaria
Pilvi Ada Karoliina
Pilvi Nea Jessica
Pilvi Mea Adele
Pilvi Aino Helmiina
Pilvi Taru Kristiina
Pilvi Jatta Amalie - Rumppa-
PILVI TAIKA TUULI
Olisi paljon helpompaa, jos tytön sisarusten nimet olisivat tiedossa.. - äititäti
Pilvi Sirkka Katariina, Pilvi Aini Unelma, Pilvi Tiina Tuulikki, Pilvi Pia Petronella, Pilvi Liisa Päivikki, Pilvi Reetta Karoliina, Pilvi Päivi Maria, Pilvi Saara Susanna, Pilvi Alma Aurora ja Pilvi Essi Elviira.
- &&&&
Pilvi Ro(o)sa Maaria
Pilvi Saara Aurora
Pilvi Aino Maarit - SusuBeat
Itse en pidä lainkaan tuosta Pilvi nimestä, joten mieluummin antaisin lapselle vaikkapa tuon kauniin Alma-nimen, joka suvustanne löytyy.
Esim.
Alma Maria Katariina - öyri
Pilvi Saara Tuulia
- enantaislapselle..
Kamala rangaistus nimi... Siin vaiheessa ku "Pilvi" on teini, kaikki kaverit tulee olemaan pilven polttajia kun kannabiksen käytto yleistyy... EN suosittele.
- Pilvi Johanna
Kiitos vaan paljon. Tajusitko, että haukuit juuri lapsen vanhempia sekä kaikkia muita Pilvi-nimisiä, kuten minua..
ETKÖ YHTÄÄN AJATELLUT ENNENKUIN MAINITSIT ASIASTA.
Olen itse kuullut monia kertoja tuosta "pilvi on pilvessä"..
Mua lyhempi poika sano mulle kerran " Pilvi on pilvissä" siihen sitten pokkana vastasin " Sä et ainakaan ole" poika oli siis varmaan 138 cm ja itse olen 152. :)
Mielestäni minulla on ihan kaunis nimi..
- ¤¤¤¤
Entä
Suvi Helle Maria
Suvi Hymy Tuulia
Suvi Maria Amalia
Suvi Kaarin Amalia - Iinnukka
Tunnen yhden Pilvi nimisen naisen, todella mukava ihminen ja ei nimi ole hänät lainkaan pahentanut, päinvastoin, sopii kun nenä päähän :D
Mites olisi:
Pilvi Ella Maaria
Pilvi Iida Helmiina
Pilvi Fanni Sofia
Itse pidän noista! - Anonyymi
Maria Katariina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065520Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453683Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503245Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4532568Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611610- 871356
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131309Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321283- 771248
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1501192