Mieheni kaverille

kanssa

Olimme mökillä eräänä viikonloppuna yhdessä erään hyvän ystävämme, mieheni tykaverin kanssa.

Saunan jälkeen otimme vähän juomaa ja kun Jussi, mieheni kaveri halusi vielä mennä yöuinnille, me keitouduimme toisiimme ja aloimme raivokkaan rakastelun.

Näin kuitenkin toisesta silmäkulmasta, että Jussi seisoi ovenraossa vähän hämillään. Huikkasin hänelle, että: "tule sisään, mitä siellä odotat".

Mieheni Matti hiljensi tahtia ja ainoastaan hyväili minua. Sanoin Jussille: "housut pois ja mukaan"!

Hetkessä hän ole vuoteen päätypuolella alasti seisova kyrpä kadessään, mitä hän alkoi syöttämään minulle. Näin Matin silmistä hänen kiihkonsa ja otin Jussin kypää kädellä yrittäen ohjata sen Matin suuhun. Hän sulki suunsa tiukasti, mutta kun käheällä äänellä pyysin häntä tekemään se minun vuokseni, niin hän arkaillen otti parhaan kaverinsa kullin suuhunsa ja heitti kaikki estot nurkkaan.

Nyt poja aloittivat totisen naimisen ja saimme yhtäaikaa valtavat orkut. Jussin spermaa valui Matin suusta kasvoilleni. Hieroin sitä kaikkialle ja pyörähdimme huokaisten vuoteelle.

Hetken levättuämme sain miehet rakastelemaan keskenään kunnolla ja oli todella kiihottavaa katsoa onanoiden vierestä, kun oma mies sai patukkaa anaaliinsa.

Sen jälkeen olemme tavanneet aika usein. Miehini oli kerran kahdestaan Jussin kanssa laivallakin. Siinä olisin halunnut olla mukana, mutta ehkä joskus.

3

27976

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jussi

Ihahaa!

• jussi

me ollaan homoja. ps tykätään tuiskun antits

• Lisää tätä

Kerro ihmeessä lisää, ja pidemmästi, tosi ihana juttu!

Kerro miehesi ja Jussin touhuista...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      34
      3986
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1899
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1364
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1296
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1185
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      1041
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      951
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      333
      914
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      26
      911
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      39
      892
    Aihe