Kaupan kassan työvaatteet

_epävarma_

Kysymys voi olla vähän tyhmä, mutta millaiset housut ja kengät kelpaavat työvaatteiksi kaupan kassalla? Ohjeissa lukee "tummat siistit housut ja sisätiloissa käytettävät kengät", mutta kuitenkin "huomioithan, että työasuksi eivät käy farmarihousut ja/tai lenkkarit". Millaiset sitten käyvät?

Olen menossa töihin Prismaan, joten toivoisin että muut siellä tai muissa S-ryhmän kaupoissa kertoisivat omasta työvaatetuksestaan. Olen siis melko nuori (nainen), enkä oikein tuntisi oloani kotoisaksi sentyylisissä "tantta"housuissa joillaisia joiltain ammattivaatesivustoilta löytyi.

Kiitos etukäteen vastauksista!

6

5511

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keikkatyöläinen18

Olen tehnyt keikkatöitä ihan liian pitkään eri kaupoissa (S- ja k-Ryhmä muut) ja mulla on ollut siistit verkkarit ja tennarit. Ei ole kuulunut valituksia.

• 13+13+13+13+

Mä kans keikkailen, myös Prismoissa. Mulla on aina lenkkarit tai talvikengät, sillä liikkeissä on kylmä ja jalkani ovat kylmät jo muutenkin. Monilla näkyy työsandaaleja ja crocsejakin. Käsittääkseni vakkarit joutuu pitämään noita tylsiä housuja, itselläni on sellaiset mustat urheiluhousut, ei mitkään kahisevat tuulipuvunhousut kuitenkaan. Mutta eihän ne sieltä tiskin takaa näy ja jos haluat flirttailla miesasiakkaiden kanssa, niin riittää että sulla on tukka kivasti, ihan sama vaikka ois toppapuku päällä niin vinkeitä katseita saat ;)

• kaupassatöissä

Miten voidaan kieltää lenkkarien käyttö? Kaikenkarvaisia työsandaaleja ja -kenkiä käytettyäni olen todennut että jalkaholvituetut ja pohjavaimennetut vanhat sisäpelilenkkarini soveltuvat kassalla seisoskeluun parhaiten. Puhumattakaan tietysti myymälän muihin työtehtäviin.
      Ei mielestäni ainakaan voida olettaa että työntekijällä olisi automaattisesti laittaa rahaa 60-100 euroa pelkkiin jalkineisiin.

• _epävarma_

En tosin ole varma koskiko tuo farkku- ja lenkkarikielto pelkästään tarjoilijan vaatetusta, mutta tuo huomio oli aseteltu sillä tavoin kaikkien ohjeiden alapuolelle että tulkitsin sen koskevan yleisesti kaikkia.

Mutta kiitos vastauksista, ei ilmeisesti ole niin tarkkaa. :)

• Kaupan täti

Ihmettelen, jos kaupassa ei saisi olla töissä farkut ja lenkkarit.
      Sanoisin, että laita kiristämättömät housut ja sellaiset kengät, joissa on hyvä myös seistä. Jos tulet tekemään joskus muutakin kuin kassaa niin laita sellaiset housut, jotka saa likaantua. Olen itse kaupassa töissä ja joskus on tullut sellaisiakin prinsessoja vuokratyöntekijöinä vastaan, että "on ikävä hyllyttää kun housut voi likaantua". :D

• hyvinvoiva-

vaatteista senverran että ne pitäisi tarpeeksi peittää,
      jos näyttelet rintojasi, siitä ei usein hyvää seuraa.

toiseksi kaikki liiat korva- yms renkaat, lävistykset, ei ainakaan yhtään paranna arvostustasi,

minä menen aivan tavalliselle kassalle, vaikka olisi 1-2 henkeä jonossa enkä tyhjälle vaikka on vieressä ja huomauttaa että täällä on tilaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5219
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3430
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      298
      2822
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      55
      2618
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      169
      2294
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2109
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1881
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1835
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe