Pohdinta pikkusiskon kaveripiiristä.

16v pohdiskelija

12-vuotias siskoni on alkanut huolestuttaa minua viimeaikoina. Hän on juuri murrosiän kynnyksellä, mutta asia onkin hänen kaverinsa, joita hän tapaa. He ovat edesvastuuttomia, huonokäytöksisiä ''koviksia'', joiden käytös on mielestäni huonoksi siskolleni. Tässä muutama esimerkkitapaus: Siskoni oli vahingossa unohtanut aurinkolasinsa kaverilleen, joka oli myynyt ne toiselle kaverilleen. Aurinkolasit eivät olleet periaatteessa edes hänen. Kun niitä pyydettiin takaisin, henkilö, joka oli nämä kyseiset lasit ostanut, väitti niiden menneen riiki ja kieltäytyi palauttamasta niitä. Näin olen minä asian käsittänyt. Seuraava tapaus, joka itse asiassa tapahtui tänä iltana ja sysäsi minut loppujen lopuksi kirjoittamaan tämän, sai minut pohtimaan, mikä näissä jonneissa nyt on oikein vikana. Ajoin mopollani kohti kotia, ja satuin ohittamaan joukon onnettomia pikkupoikia ja -tyttö. Siskoni 'kaverit'. väistin heitä hieman ja kun olin heidät ohittanut, huusi joukosta jälkimmäinen ''homo'' perään. Ajattelin kääntää moponi ympäri, ihan vain pelotellakseni ja penätäkseni anteeksipyyntöä ja ilmaisua, mikä oli saanut hänet arvioimaan seksuaalisuuttani, vaikka ei minua tuntenutkaan. Ei hän tietenkään olisi osannut vastata, enkä halunnu ruveta pikkupoikia rinnuksista nostelemaan ja pelottelemaan, joten annoin heidän mennä...tämän kerran. Yllä mainituista asioista pyydänkin teitä kertomaan ajatuksistanne, ovatko nämä kyseiset maamme tulevaisuudet hyvää seuraa siskolleni, vaikka tämä nyt on ilmiselvä. Mutta, minun puuttua tähän asiaan, kuten kehottamalla vanhempiani valvomaan siskoni menoja enemmän, hänellä kun on pitkä historia kotiintuloajasta myöhästymisiin.

4

503

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuvoja.

      Kovistele itse siskoasi ja sano hänelle, että tuommoinen seura ei tee hyvää. Ehkä hän uskoo sinua paremmin kuin vanhempianne.

    • Pistitpäpahan

      Kohtalaisen hankala tilanne... Jos systerisi pyörii pahoissa porukoissa, kannattaisi ehkä äitiä/isää/molempia informoida asiasta. Tuollaisessa porukassa on myös riski että alkavat tupakka, yms haitalliset pyöriä kuvioissa. Sinun ei perjaatteessa tarvitse huolta noista kantaa, mutta on hienoa että jollakin on huolehtiva isoveli! Tällainen on hankala selvittää isoveljen asemassa!

    • sinä teet

      Niinkuin parhaaksi katsot, mutta oisit pyörtäny mopon ympäri ja pelotellu siltä nappulalta paskat housuun.
      Niin oon itse joutunut tekemään, jo loppu homottelu, kyllä siinä sitten oltiin nöyrää poikaa.

    • Kun näät seuraavaksi tätä haukkujaa, niin laita kätesi nyrkkiin, lataa sitä taaksepäin ja iske suoraan leuan alle. Kun olet tällä iskulla tyrmännyt, vedä housut alas ja kuse tämän paskaiselle naamalle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1867
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1564
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1276
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1224
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1222
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1160
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1150
    Aihe