VARASTETTU LANDSEER UROS 6,5KK! Aatos(Axeli)on varastettu!Omistaja oli antanut koiran hoitoon ja hoitopaikka on myynyt koiran eteenpäin.Koira annettiin hoitoon Hämeenlinnaan ja myynti-ilm. paikkakuntana ollut Riihimäki!!Myynti-ilmoituksia ollut mm apulassa ja keltaisessa pörssissä!Koira on väriltään lähes valkoinen,takana oikealla mustaa väriä,pää musta valkoisella piirrolla!Kaikki tiedot tästä pennusta kasvattajalle 040-1403650 tai [email protected]!(kopioitu Facebookista 28.8 klo 11:47)
Vastaukset 6
- mie...
Koira löytynyt ja kunnossa. Ei ilmeisesti varastettu, vaan omistaja vain itsensä tuntemista syistä myynyt koiran eteenpäin.
- -
Joo tää omistaja on ihan sekopää,koirapiireissä jo tunnettu terveiden koirien lopettamisesta ja eteenpäin antamisesta.Keksii valheita pennuistaan ja myy tai lopettaa koiran aina salaa.
- Äly hoi
Voiko tollasta olla edes olemassa? Hui, kuulostaa hurjalta!
- joku kuka
aatos nähty hml ... jokiaro 5 kuulemma palautettu kasvattajalle...
- ...
Kasvattajan blogissa lukee että koira on ollut uudessa kodissa "katoamisesta" lähtien,eli ei ole koira ollut kasvattajalla.
- Anonyymi
Tää ihminen jatkaa toimintaansa edelleen. Rotu vaan vaihtuu välillä. Nimikirjaimet jn, ja harvinaisempi nimi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3561087- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459