Halvalla New Yorkiin

f-lero

Haluaisin kovasti mennä New Yorkiin joulu-tammikuussa (noin 30. joulukuuta - 4. tammikuuta olis aika jees), nelihenkinen perhe, kaks aikuista ja kaks lasta, 19v ja 17v.

Miten sinne pääsisi mahdollisimman halvalla? Lentoja lähinnä mietin, mutta myös jotain halpaa mutta hyvää hotellia tai jotain lento hotelli -pakettia.

Onko mitenkään mahdollista päästä alle kahdellatuhannella? Koska mitä oon näitä lentojaki kattonu niin halvin oli joku 2400 about.

10

662

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkailija-x

      Uuden Vuoden tienoo on hyvin kallista aikaa hotellien ja varmaan lentojen kin suhteen, vaikka hotellien hinnat tippuvatkin tammikuussa arjen alettua.

      2400 EUR hotelli/lentopaketti neljältä hengeltä kuulostaa hyvin edulliselta, mihin vuodenaikaan tahansa, vain 600 EUR/hlö, pelkät lennotkin saattavat maksaa tuon verran.Hyvä ja halpa eivät yleensä tule samassa paketissa...

      Mikä hotelli tuossa pakettimatkassa oli?

    • f-lero

      Siis noi mitä oon kattonu on ollu pelkkiä lentoja, ja mietinkin että pitäiskö kattoa noita lento hotelli-paketteja vai erikseen lentoja ja hotelleja?

    • usatoday

      Olisko parempi persaukisten jäädä kotiin tai käydä virossa

    • matkailija-x

      Ise oeln aina saanut edulisimmin ottamalla hotellin ja lennot erikseen. Edullinenkin hotellihuone voi vuoden vaihteessa maksaa Manhattanilla 300 USD n. 15% verot päälle, kysynnän ja tarjonan laki.

      Tammikuun alkupuolella hinnat alkavat tippua ja pyhien jälkeen tammikuussa voi saada paljonkin edullisemmin hotellin, silloin on turisteja paljon vähemmän.

    • f-lero

      Muuten vois mennäkin vasta pyhien jälkeen mutta haluan olla siellä 1.-3. tammikuuta D:

      mutta okei, katon sitten erikseen niitä.

      • pormasa

        Katsoppa Hotel Wolcott,4 W 31st. 2-hengen huone 155$ ajalla 01.01.2012. Itse olin täällä kesällä ihan ok hotelli keskellä Manhattania.


      • RP
        pormasa kirjoitti:

        Katsoppa Hotel Wolcott,4 W 31st. 2-hengen huone 155$ ajalla 01.01.2012. Itse olin täällä kesällä ihan ok hotelli keskellä Manhattania.

        Jepjep... vanha, mutta erittäin hyvä hotelli hintaansa nähden ja keskeinen paikka plussaa... Hotelli Suomalaisten suosiossa.


    • jutomera

      AIka kalliita noi hotellit on, onko kukaan kokeillut tavallisen huoneen tai asunnon vuokrausta Nykistä? Itseäkin kiinnostaisi sinne meno.

    • matkailija-x

      Asuntojen vuokraaminen alle 30 päiväksi on laitonta New Yorkin kaupungin alueella. Kiinteistölakien mukaan huoneistot tulee säilyttää asuinkäytössä eikä niitä siksi saa vuokrata ulkopuolisille. Naapurit saattavat hankkia poliisit paikalle, kun ovat kyllästyneet alati vaihtuviin, tuntemattomiin matkalaisiin, jotka kulkevat talossa.

      Asuntoja tarjotaaan jatkuvasti vuokralle lyhyeksikin ajaksi netin kautta, mutta näissä on ollut todella paljon huijauksia tuon laittomuuden lisäksi. Koko asuntoa ei välttämättä ole olemassakaan, varausmaksu on mennyt huijareiden taskuun.

      Kannattaa kokeilla esim. Pricelinen name yor own price-toimintoa, jos haluat päästä halvemmalla. Asuntojen vuokraamisesta lisätietoa tästä linkistä

      http://www.tripadvisor.com/Travel-g60763-c147344/New-York-City:New-York:Vacation.Apartment.Rentals.html

    • heh heh

      19 vuotias ei ole edes lapsi....ainakaan kun lentolippua varaat...2000 eurolla ei saa lentoja ja perillä pitää ottaa 2 huonetta. Viikossa menee pelkkää asumiseen jo reilut 2000 euroa ja pitää varmaan syödä myös. Et kerro kuinka kauan teidän pesue siellä olisi mutta alta 4 pv ei edes kannata lähteä. Taitaa olla se Viron matka sittenkin viisainta jos rahasta on kiinni vai laitatko 4 pv matkaan liki 6000 euroa? sen se nimitättäin maksaa vaikka ei ostaisi ede tulisiaisia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      203
      2412
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      62
      2308
    3. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      71
      2053
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      311
      1891
    5. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      147
      1495
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      89
      1404
    7. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      37
      1245
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      89
      1176
    9. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1166
    10. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      184
      1112
    Aihe