nyt tajuan kuinka panokeskeinen olit. Et halunnut muuta ja se tuntuu aika pahalta näin jälkikäteen ajateltuna.
Eihän se tietenkään pahaa tehnyt, hyvää pelkästään, mutta silti. Kaduttaa toisaalta,että päästin sut niin lähelle, koska nyt olisin monia surullisia tunteita kevyempi, jos olisin tajunnut sen aikasemmin. Oli vaan niin voimakkaat tunteet itsellä,etten halunnut ajatella sun haluavan vain sitä!!!
Kyllä!
7
274
Vastaukset
- ei minulle
:(
Harmin paikka. - Elävänä haudattu
Tämä ei voi olla totta!
- seliseli.
panokeskeinen ja itse et muusta puhunutkaan
- ettäs tiedät
Puhuinpas paljon muustakin.
- mistä muusta
ettäs tiedät kirjoitti:
Puhuinpas paljon muustakin.
sano joku esimerkki :D
- ettäs tiedät
mistä muusta kirjoitti:
sano joku esimerkki :D
No monia esimerkkejä löytyy erilaisista aihealueista..
Kieltämättä nyt on vaikea pitää naama peruslukemilla, mutta yritän kuitenkin :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Sehän on selvä, että kun kaksi ihmistä tapaavat toisensa, niin heillä on molemmilla omat haaveensa ja tulevaisuuden suunnitelmat. Harvemmin ne ovat 100%:sti samoja ja tämähän tietenkin aiheuttaa aika kovalla prosentilla eroja. Joskus aiemmin ja joskus myöhemmin. Myös ihminen muuttuu aikaa myötä ja sekin "tuntematon tekijä" on siinä mukana aikaa myöten. Tähän soppaan kun vielä laitetaan ihmisen seksuaalisuus ja tarve toteuttaa sitä, niin eihän tästä voikaan syntyä kuin eroa ja eron ikävää. Pointti on kuitenkin se, että miksi pitää aina miettiä ja haaveilla liikaa ja tehdä itsellensä raja-aitoja, joita ei voi ylittää. Väkisinkin tästä seuraa pettymyksiä ja haaveiden kariutumisia. Suhteen alussa ainakin pitäisi olla jalat mahdollisimman maassa ja pyrkiä parhaimman mukaan toteuttamaan omia haaveita ja toiveita, mutta ei väkisin. Muuten sitä saa olla yksin aina tai odottaa sitä prinssiänsä tai prinsessaansa vuosikaudet ja hakea siinä välissä irtopisteitä. No onhan sekin tietenkin ihan joillekin mukavaa ajankulua, mutta otetaanpas suhde-asioissakin rennosti. Eikö näin ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354423- 553035
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462928- 302723
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3402671Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82635- 382319
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542065- 41824
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461693