Mikä on diaknoosi,miten voin,onko vakavaakin?
Tohtori
8
151
Vastaukset
- T. Olonen
Se on narsismi.
En jaksa nyt sopipeistata nettilistoja, kun on saunakaljakin juomatta. - Vierihoitoa?
Täällä tulee meistä kaikista palstahörhöjä, vainoharhaisia ja nettiriippuvaisia.
Pääsemme lopulta vieroitushoitoon. - Dottore ...
Mahtaako olla myyräkuume sulla? ;)
- Saanko kysyä
Myyräkuume :o se tarttui sit aivan varmasti siitä aamorinnuolesta }--------->
- -----------
Tohtorilla on paha alkoholi ongelma,siitä ei voi parantua se on sukuvika se johtuu geeneistä ja perhe taustasta.Hyvää loppuelämää pullon kanssa.
- T. Olonen
Minkä sille voi, minne veri vetää, sinne kuljetaan.
Sinulle voisin tästä lonkalta heittää narsistidiagnoosin *huuuu!*
Selvä tapaus. Ikävä-syndrooma ja ainoa hoitokeino vierihoito. Ohessa vierihoidon käyttöohje:
1.Yksi hyvä sana toiselle. Aamuin, illoin.
2. Kädestä pitäminen, halaaminen tai pusu, 2 kertaa päivässä
3. Toisen auttaminen kotiaskareissa. Toistetaan tarpeen mukaan.
4. Hieronta, hyväily tai seksi 2-3 kertaa viikossa
Yllä olevaa toistetaan niin kauan, kunnes potilas on tervehtynyt ja voidaan siirtyä normaaliin rytmiin.
Valitettavasti ikäväsyndrooma on kuitenkin elinikäinen tauti, joten vierihoidon onnistumiseksi suositellaan kuitenkin tämän hoidon toistamista riittävin väliajoin, jotta ikävä syndrooma ei palaisi ja lääkkeen teho laskisi.
Muutoin joudutaan lääkettä vaihtamaan, koska kehoon on kertynyt lääkkeelle haitallisia, antabus-reaktioita aiheuttavia, ainesosia.- tohtori vastaa
Tohtori ei voi tietää, kun tohtori on nyt itse vähän pipi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448821
- 785352
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383854Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543242Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273115- 403060
- 412256
- 331808
- 2091737