Matka ois tammikuun lopussa kaakkoisausseihin(lento Sydney) ja aikaa 5 -6 viikkoa reissuta alueella. Olen matkalla yksin joten mikään ryhmävuokraus tyyliin " vene kuudelle henkilölle" ei ole järkeväätule kysymykseen. Kokemuksia ko. alueelta ja sit mahdollisia kontakteja niin sais tutustua etukäteen ja myös varata paikan jos on hyvä. Myös Marlin olis kiva kokeilla vavan päässä ja kokea väsytänkö minä kalaa vai kala minua.
Kalaan....
1
150
Vastaukset
- aussilohen onkija
Mene meren rantaan, siella yleensa nakyy kalastajia. Laitureilta ongitaan monen laisilla ongilla. Kalastustarvikeliikkeista saa neuvoja ja tarvikkeita. Kalastajia nakyy aina rannoilla ja jos liikut aluella missa alkuasukkaita niin naiset on kovia kalastajia. Viskaavat siiman veteen ja nostelevat kaloja, siina turisti katsoo suu pyoreena.
Kalastusretkille paasee ja viedaan paikkaan josta saa kalaa. Maksoi 100/5t.
Jos tulen Ausseihin toisen kerran niin otan mora puukon mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905177
- 534066
- 252179
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271887Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980