Pedofiiliksi leimattu syyttä

Kyylärit kyttää

Minä kävin kesäloman aikaan iltamyöhällä hakemassa ruokaa ABC-ketjun asemalta. Minulla on kolme nuorempaa sisarusta, ja heillä yhteensä 12 lasta.
Näistä kolme oli vanhempiensa kanssa mökilläni, ja he kaikki olivat tyttöjä.
Ikää heillä on n,12-15v, edes tarkkaan en muista.
No he halusivat sitten hampurilaiset kun kaupan puolelta päästiin.
Minä sitten tilasin hampurilaiset heille ja istuttiin pöytään syömään.
Baarissa oli muitakin ja huomasin että meitä katseltiin.
Kaikki tietää millaista kikatusta tuonikäiset tytöt pitävät.
Sitten teimme jonkin ajan päästä lähtöä ja menimme ulos autooni.
Poliisit ajaa vauhdilla viereen ja kovin äänin minut käskytti ulos autosta.
Ja toinen poliisi vei tytöt maijan taakse. Sitten alkoi selvittely.
Eikä siinä lopuksi kauan mennyt kun asia selvisi, baarin myyjät soitti poliisin.
Olivat varmoja että käytän tyttöjä hyväkseni, kun nyt ruokaakin tarjosin heille.
Minun teki mieli mennä sanomaan baariin asiasta mutta maltoin mieleni.
Lähdettiin ajamaan takas mökille, jonne noin 15min ajomatka.
Tytötkin jo taas kikattivat kun säikähdykseltään selvisivät.
Kerroin heille asiasta mitä mieltä olen ja miksi kävi noin ja he kuuntelivat.
-Tämä kertoo sen tosiasian miten herkkä tuollainen tilanne on. En väitä että tekivät väärin mutta olisivat edes voineet tytöiltä kysyä miten asia on. Minua asia ei niin vaivaa, on vaan se asema ilman minun eurojani ollut siitä hetkestä lähtien. Eikä viranomaisetkaan anteeksipyytäneet. Mutta onneksi tässä tapauksessa oli onnellinen loppu.

Sairaaksi on mennyt kyttääminen, kun ihmiset eivät saa enää rauhassa käydä edes kaupassa.

Voi vain kuvitella millaisia traumoja tytöt ovat tuostakin viranomaskohtelusta saaneet...

9

307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Janne.

      Sanopa mikä ABC kyseessä?

      Olis kiva tietää niin tietää missä käydä tekemässä p*skat vessan lattialle.
      On siinä m*lkku henkilökunta sulla ollut. Jos ei mitään vihjettä niin mitä v*ttua
      ne oikein poliisit kehtaa soittaa???

      Minä kävisin vetämässä turpaan tuollaisia.

      • ABC.

        CBA


      • fwefwee
        ABC. kirjoitti:

        CBA

        Hienoa ! nostetaan 3 vuotta kuolleina olleita satuja palstan vakio lapsiinsekaantujalta ylöspäin, jippii... !


    • uskomatonta kyllä

      Hullua touhua todella.

    • Munannuuhkijoita..

      Alaluokkaisia perserasseja.. Halveksin näitä bensa-aseman sutturamyyjiä..

      • Ne on parhaita!

        Likaisia hutsuja.. Ottavat takahuoneissa ja parkkiksella persiiseen.. NomNomNom


    • Pedo vaino syyttömäl

      Olen ihan tavis keski ikäinen mies siisti ulkoasu. Pari kesää sitten isukkina otin valokuvia omasta tyttärestäni kesäisellä kaupungin puiston niityllä. Vaatetus oli silloin 7 vuotiaalla tyttärelläni täysin normaali helteisenä päivänä, eli shortsit ja t-paita. Valokuvaamistani alkoi eräs rouva seuraamaan hyvin paheksuvasti, tajusin hänen katseestaan kyllä mitä pedo kauhufantasioita hänellä todennäköisesti päässään liikkui. Samana kesänä menin kaupungin maauimalaan tyttäreni kanssa ja digikamerallani filmasin pätkän kun tyttäreni meni uimaan. Aloin saamaan useampia hyvin epäileviä ja vihaisia katseita ihmisiltä. Lopetin filmaamisen, ettei olisi tullut joukko muilutusta, siltä se ilmapiiri alkoi vaikuttamaan.

    • ooiihafäoibhäooifhoi

      Vuoden 2014 aikana joku syytön kuolee tämän takia. Olen siitä lyönyt vetoa ja tulen voittamaan.
      Huvittavaa kun puhutaan yhteisöllisyydestä ja siitä kuinka poliisin pitäisi olla lähempänä ihmisiä. Silti mitään ei tehdä ennenkuin tällaiset tapauset kärjistyvät. Se olisi niin pientä mitä tarvitsisi tehdä. Mutta kun rikollinen on yhteisö, poliisi suojelee rikollista.

    • jeesusmoped

      Näin on. Itse olen elänyt kuukausia helvetissä koska joku (en tiedä kuka) päätti että olenkin pedofiili. Haukkumista, seuraamista, uhkailuja, päällekarkauksia. Poliisille on tehty ilmoitus mutta ei tunnu kiinnostavan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      252
      2463
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      186
      1572
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1396
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1123
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1119
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      219
      993
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      980
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      885
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      709
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      700
    Aihe