kertokaa jotka ovat boobin imetyspaitoja käyttänyt
onko boob imetyspaita parempi kuin esim hm?
2
445
Vastaukset
- jkjjjkjkjkj
Riippuu siitä mistä tykkää.
Itse tykästyin enemmän noihin "luukkumallisiin" boobin paitoihin, kun olen vähän tämmöisellä pienemmällä rintavarustuksella siunattu niin ne H&M:n paidat oli tyhmän avonaisia minun päälläni. Boobit vain on niin kalliita, etten raaskinu montaa ostaa ja lisäksi käytin tuota H&M:ää. Laatu oli kyllä yllättävän hyvä henkkamaukallakin. Paidat palveli loistavasti 11kk ja ihan käyttökelpoisia on vieläkin (tosin kangas on vähän kitashtanut pesussa, mutta ei nyppyjä, nukkaa tms.). Boobit taas on kovassa käytössä haalistuneet aika paljon ja kangas mennyt "huonon malliseksi".
Mutta kannattaa kattoa boobia vaikka huuto.netin tai kirpparin kautta ja jos tykästyy niin ostaa uusia. Toisaalta uusista saa aika hyvin ko. paikoissa rahaa takaisinkin - on se
Kyllä ne ovat parempia, se luukkusysteemi on helppo käyttää. Huomaamattomampi imettää koska lähes mitään ylimääräistä ei vilahda näkyville. Molempaa mallia olen kokeillut ja boobista tuli suosikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233113Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68720Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3703Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32581Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha35567Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3560Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es19510Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3509- 40501
- 36495