kertokaa jotka ovat boobin imetyspaitoja käyttänyt
onko boob imetyspaita parempi kuin esim hm?
2
400
Vastaukset
- jkjjjkjkjkj
Riippuu siitä mistä tykkää.
Itse tykästyin enemmän noihin "luukkumallisiin" boobin paitoihin, kun olen vähän tämmöisellä pienemmällä rintavarustuksella siunattu niin ne H&M:n paidat oli tyhmän avonaisia minun päälläni. Boobit vain on niin kalliita, etten raaskinu montaa ostaa ja lisäksi käytin tuota H&M:ää. Laatu oli kyllä yllättävän hyvä henkkamaukallakin. Paidat palveli loistavasti 11kk ja ihan käyttökelpoisia on vieläkin (tosin kangas on vähän kitashtanut pesussa, mutta ei nyppyjä, nukkaa tms.). Boobit taas on kovassa käytössä haalistuneet aika paljon ja kangas mennyt "huonon malliseksi".
Mutta kannattaa kattoa boobia vaikka huuto.netin tai kirpparin kautta ja jos tykästyy niin ostaa uusia. Toisaalta uusista saa aika hyvin ko. paikoissa rahaa takaisinkin - on se
Kyllä ne ovat parempia, se luukkusysteemi on helppo käyttää. Huomaamattomampi imettää koska lähes mitään ylimääräistä ei vilahda näkyville. Molempaa mallia olen kokeillut ja boobista tuli suosikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4886372Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.2772355Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3871984- 1241159
- 291087
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51084- 77902
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60894Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel83852- 39764