kertokaa jotka ovat boobin imetyspaitoja käyttänyt
onko boob imetyspaita parempi kuin esim hm?
2
481
Vastaukset
- jkjjjkjkjkj
Riippuu siitä mistä tykkää.
Itse tykästyin enemmän noihin "luukkumallisiin" boobin paitoihin, kun olen vähän tämmöisellä pienemmällä rintavarustuksella siunattu niin ne H&M:n paidat oli tyhmän avonaisia minun päälläni. Boobit vain on niin kalliita, etten raaskinu montaa ostaa ja lisäksi käytin tuota H&M:ää. Laatu oli kyllä yllättävän hyvä henkkamaukallakin. Paidat palveli loistavasti 11kk ja ihan käyttökelpoisia on vieläkin (tosin kangas on vähän kitashtanut pesussa, mutta ei nyppyjä, nukkaa tms.). Boobit taas on kovassa käytössä haalistuneet aika paljon ja kangas mennyt "huonon malliseksi".
Mutta kannattaa kattoa boobia vaikka huuto.netin tai kirpparin kautta ja jos tykästyy niin ostaa uusia. Toisaalta uusista saa aika hyvin ko. paikoissa rahaa takaisinkin - on se
Kyllä ne ovat parempia, se luukkusysteemi on helppo käyttää. Huomaamattomampi imettää koska lähes mitään ylimääräistä ei vilahda näkyville. Molempaa mallia olen kokeillut ja boobista tuli suosikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322078Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.461695Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1101460Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041206Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041004Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.75938- 59835
Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52779Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,28750Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd99709