Tarkoitus olisi mennä taas Unkariin heinäkuussa 2012 valmismatkalle. Viikon matka olisi kyseessä ja samalla tulisi käytyä katsomassa taas formulakisat paikan päällä.
Tänään kyselin jo matkatoimistolta, että minkä hintainen suunnilleen tulisi valmismatka olemaan. Ja mikä on ollut hintataso tänä vuonna. Yllätyin vastauksesta, koska tänä vuonna formuloiden aikaan ei olisi ollut lentoja lainkaan vaan siinä olisi ollut tauko tällä kyseisellä matkanjärjestäjällä. Eli ei matkoja sillä aikaa??
Kyselenkin, että onko joku ollut tänä vuonna valmismatkalla unkarissa formuloiden aikaan? Eli onko valmismatkoja ollut saatavilla?
Valmismatkat Budapestiin heinäkuussa?
3
253
Vastaukset
Se on kyllä totta. Itse en ole ollut valmismatkan oppaana F1 aikana noin 10 vuotta. Silloin oli valmismatkoja kun oli Mika Häkkinen ...
Nykyään netista buukataan lennot tai lennot ja hotellitkin.
Nykyään kaikki haluaa oma ohjelmansa ja tavallaan pienet seurueet matkaustavat yhdessä.- nettiaikaan!
Nykyään ei tarvita matkatoimistoja laskuttamaan välistä kun jokaisella on oma yhteys hotellien varauskeskuksiin, (esim www.booking.com) ja monia muita vastaavia, samoi lentoliput (esim www.ebookers.com) hoituvat edullisimmin netin kautta.
- nuuuka
Näinhän se on ja halpalentoyhtiöiden omilta sivuilta lennot löytää vieläkin
edullisemmin ja hotellin voi varata sieltä päin kaupunkia ,mistä itse huvittaa.
Ymmärrän tosin ihmisiä ,jotka ovat täysin kielitaidottomia ,että valmismatkat ajavat asiansa ,mutta tosiaan tuppaavat olemaan aika hintavia noiden kaupunkilomien osalta.
Mutta mikä minä olen ketään rahankäytössä neuvomaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328517Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4366224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571153Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17796Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57722Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.34715Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 42676
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637