Valmismatkat Budapestiin heinäkuussa?

Ihmettelen?

Tarkoitus olisi mennä taas Unkariin heinäkuussa 2012 valmismatkalle. Viikon matka olisi kyseessä ja samalla tulisi käytyä katsomassa taas formulakisat paikan päällä.
Tänään kyselin jo matkatoimistolta, että minkä hintainen suunnilleen tulisi valmismatka olemaan. Ja mikä on ollut hintataso tänä vuonna. Yllätyin vastauksesta, koska tänä vuonna formuloiden aikaan ei olisi ollut lentoja lainkaan vaan siinä olisi ollut tauko tällä kyseisellä matkanjärjestäjällä. Eli ei matkoja sillä aikaa??
Kyselenkin, että onko joku ollut tänä vuonna valmismatkalla unkarissa formuloiden aikaan? Eli onko valmismatkoja ollut saatavilla?

3

219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se on kyllä totta. Itse en ole ollut valmismatkan oppaana F1 aikana noin 10 vuotta. Silloin oli valmismatkoja kun oli Mika Häkkinen ...
      Nykyään netista buukataan lennot tai lennot ja hotellitkin.
      Nykyään kaikki haluaa oma ohjelmansa ja tavallaan pienet seurueet matkaustavat yhdessä.

    • nettiaikaan!

      Nykyään ei tarvita matkatoimistoja laskuttamaan välistä kun jokaisella on oma yhteys hotellien varauskeskuksiin, (esim www.booking.com) ja monia muita vastaavia, samoi lentoliput (esim www.ebookers.com) hoituvat edullisimmin netin kautta.

      • nuuuka

        Näinhän se on ja halpalentoyhtiöiden omilta sivuilta lennot löytää vieläkin
        edullisemmin ja hotellin voi varata sieltä päin kaupunkia ,mistä itse huvittaa.
        Ymmärrän tosin ihmisiä ,jotka ovat täysin kielitaidottomia ,että valmismatkat ajavat asiansa ,mutta tosiaan tuppaavat olemaan aika hintavia noiden kaupunkilomien osalta.
        Mutta mikä minä olen ketään rahankäytössä neuvomaan?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2523
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2031
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1403
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe