Pikipruukki

yksvaaaaaan

Hei, tietääkö joku että voiko pikipruukilta saada asuntoa jos on maksuhäiriömerkintä?

22

5973

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • soita ja kysy

      Tietysti se mahdollista on, riippuu mistä olet tulossa ja kuka maksaa takuuvuokran.

    • Joustoa

      Sinulla on kuitenin tarkoitus saada maksuhäiriömerkintä pois. Asisoidessasi joustamattoman kauppasuhteen kanssa sinulla on hyvät mahdollisuudet vain pahentaa maksuhäiriömerkintöjäsi. Parasta olisi etsiä yksityinen vuokranantaja.

    • ihmenimi

      vieläkö iki"pruitissa" kaikki ovat aina "ruokatunnilla" kun sinne soittaa vaikka työaika on vain 4 tuntia?

    • john snow

      pikipruukki ei ole kiinnostunut maksuhäiriö merkinnöistä ja ei tarkasta luotto tietoja PISTE.

      • TÄydellinen rahattom

        .

        Täydellinen rahattomuus on itse asiassa puoltava seikka

        Ainakin kun katsoo mitä porukkaa sinne ensimmäisenä otetaan

        .


      • Pois muuttanut
        TÄydellinen rahattom kirjoitti:

        .

        Täydellinen rahattomuus on itse asiassa puoltava seikka

        Ainakin kun katsoo mitä porukkaa sinne ensimmäisenä otetaan

        .

        Ex naapuri tuli vastaan päällään T-paita, jossa luki KÄVELEVÄ KATASTROFI.
        Teksti osui naulankantaan. Onneksi sain asunnon muualta.


    • expiki

      ei katso luottotietoja ..mutta tekee ensimmäiseksi vain 3kk sopimuksen ja asumaan pääsee yleensä jonnekin keskustan ulkopuolelle jos hakee heiltä eka kertaa asuntoa.

    • keskisuominyt

      Pikipruukki ihan ykkönen vuokran-antajana vaikka en ole kävelevä katastrofi. Maksuhäiriö merkintä on mutta ei muuta hämärä hommaa. Olen aina saanut hyvän asunnon ja juuri sieltä mihin olen toivonut. Takuu vuokrat on saanut takaisin . Ihme mollaamista . No niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.

      • MikäPikipruukki

        Herää jo. Nostelee yli 4 vuotta vanhoja ketjuja.


      • yhryssanat

        Vuokran-antaja, maksuhäiriö merkintä, hämärä homma, takuu vuokra. Ei ihme että sulle annettu asunto Piki Pruukilta.


    • joskunjne

      Ehei, sinulle tehdään 1 kuukaudeksi vuokrasoppari kerrallaan ja sähkölaskua pitää maksaa 500e etukäteen.
      Pahimmassa tapauksessa kuulet sanat: Ilmoittelemme kun asuntoja on, siis..........KUN asuntoja on.
      Sitä soittoa odotellessa................kahvia..............tietsikka pelejä.............jne...asuntovuokrauksen puolesta.

      • 1420

        Pysyppä nyt asiallisena vaikka sinulla on hoitosuunnitelmassa "maininta ainakin kaksivuotta" hoidossa lomat käytöksen mukaan.


    • himmel

      kaveri haki kämppää 1.10.2016 ei luottotietoja ja ollu piikkiä pruukille jo ennemmin nyttemin jo ulos-otossa.3kk takuuvuokra,tai takaus,vakuutus vuodeksi. niitä ei sossu työttömälle hommaa jannu vlä työtön...kämppä keskusta...kysy onko vaihtoehtoja,no nummelle olis päässy puolen vuoden vakuutuksella ilman vakuusmaksua semmoseen kerrostalo yksiöön no tiedätte kyllä...jannu hommas yksityiseltä keskustasta yksiön 3kk vakuudella ja vakuutuksella jotka saisitten lopuksi en tiä kuin järkättyä mutta loppu hyvin...nimittäin vakuutus on miltein mahdoton saada jos on työtön,luottotiedoton tässä pohjoisen natsivaltiossa

    • Anonyymi

      vuokra nousi jälleen

      • Anonyymi

        Nousee ne muillakin,varsinkin jos vesimaksu sisältyy vuokraan.


    • Anonyymi

      Paras kaupunki asuntojen vuokralainen on: Vuokran maksaa sossu ja vuokratakuun, sossu kantaa ruokakasseja koti ovelle asti ja kertoo: Soita sitten jos/kun jotain jäi puuttumaan, kaljat/tupakat->tietysti unohtui.

      Mutta, auta armias jos olet työssä käyvä ihminen ja asut vuokralla kaupungin asunnossa. Suunsoitto/vinoilu on se mitä ensimmäisenä sieltä ruokaläpistä ulos tulee.

      • Anonyymi

        Töitä tekevän ihmisen on paras omistaa asunto tai jos vuokralla asuu niin yksityisellä sitten asunto,niille ei ole duunarit myrkkyä. Kun noita punaisen ristin majoittamista saa hyvän hinnan per pää. Siksi niitä voi asua kaksiossa viisi henkilöä,kun saa n.800-1000€ per pää punaiselta ristiltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Töitä tekevän ihmisen on paras omistaa asunto tai jos vuokralla asuu niin yksityisellä sitten asunto,niille ei ole duunarit myrkkyä. Kun noita punaisen ristin majoittamista saa hyvän hinnan per pää. Siksi niitä voi asua kaksiossa viisi henkilöä,kun saa n.800-1000€ per pää punaiselta ristiltä.

        kyllä luottotiedoton saa yksityisiltäkin kämpän vuokralle kun sanoo vaan että hoitaa etukäteen kelan kautta vuokravakuuden 2kk ja kaikki tukijutut kuntoon niin muutto onnistuu..pikkusen pitää viittiä jos haluaa vähän paremman asuimen. eihän se luottotietojen menetys nimittän ole tänäpäivänä monella oma syy..valitettavasti. onneksi vuodenvaihteessa laki pikkusen muuttuu,siitä kun velka on kuitattu/vanhentunut 1kk luotot kunnossa. ennen saattoi merkintä näkyä vuosia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä luottotiedoton saa yksityisiltäkin kämpän vuokralle kun sanoo vaan että hoitaa etukäteen kelan kautta vuokravakuuden 2kk ja kaikki tukijutut kuntoon niin muutto onnistuu..pikkusen pitää viittiä jos haluaa vähän paremman asuimen. eihän se luottotietojen menetys nimittän ole tänäpäivänä monella oma syy..valitettavasti. onneksi vuodenvaihteessa laki pikkusen muuttuu,siitä kun velka on kuitattu/vanhentunut 1kk luotot kunnossa. ennen saattoi merkintä näkyä vuosia

        Näin on.


    • Anonyymi

      Hae jostain muualta..

    • Anonyymi

      Tuskin antavat. Kyllä pitää maksaa kuten muuallakin.

      • Anonyymi

        Pikipruukki on hyvä vuokranantaja, jos itse osaa olla edes jotenkin kunnolla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1812
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      786
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      661
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      639
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      463
    Aihe