Olen 22-vuotias musiikinopiskelija ja valmistun muusikoksi Helsingin Konservatoriosta syksyllä 2012.
Olen antanut pianotunteja eri-ikäisille vasta-alkajille ja vähän pidemmälle ehtineille ja voin opettaa myös teoriaa.
Hanna / 040 7400 456
Pianotunteja Helsingin Käpylässä
pianokäpylä
4
269
Vastaukset
- pianokäpylä
Heippa!
Ilmoitus on vielä voimassa! Valmistuin Konservatoriolta siis äskettäin, ja nyt jatkan opintoja Tampereen ammattikorkeakoulussa. Opetan silti Käpylässä perjantaisin, tosin en ihan joka perjantai. Muutamalle olisi nyt vielä tilaa.
t. Hanna- pianokäpylä
Ja siis instrumenttipedagogin opinnoissa olen nyt. :)
- sun oppilas roda
pianokäpylä kirjoitti:
Ja siis instrumenttipedagogin opinnoissa olen nyt. :)
Hei mikä sun numero oli
- Käpylä
Hei Hanna vieläkö otat oppilaita Käpylässä? (joulukuu 2014)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 244169
- 982101
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa961417Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1681341- 591221
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561105Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe1951044- 47973
- 61952
Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M191934