Pillulle on keksitty monta nimeä, tässä ne mitkä mulle tuli ekana mieleen:
pillu,pilde,pipari,piirakka,pimppi,pimpsa,pimpsaloora,penaali,lompsa,römpsä, vittu, mirri, toosa, karvakolmio,bermudankolmio, mätäs,rätti, karvalaukku.
Kertokaa lisää jos keksitte!
rakkaalla lapsella monta nimeä
12
514
Vastaukset
- anatomiaa
Emätin? Vagina? Noi tulis ikäänkuin ekana mieleen...
- Partisaani
Jos olette yhtään lukeneet Kreikan mytologiaa, teidän pitäisi tietää, että tämän paikan nimi pandoran lipas. Kun pandooran lipas aukaistiin kaikki pahat asiat pääsi maailmassa valloille ja ihmiset kuolivat suruun ja tauteihin. Mutta kuitenkin heille jäi mieleen positiivisena pandooran lipas.
Pers longa vita brevis
- Harri
Tussu, värkki, tavara, riemurasia..=)
Hörppänä, ainakin täällä Kyrönmaalla (Laihia, Isokyrö, Vähäkyrö, Ylistaro)
- Anonyymi
Kyllä pillu on hyvää ja sitä pitää saada. Mä vaihdoin vaimon uuteen naisten ja jo 4 vuotta yhdessä. Ja pillua saan ja olen onnellisempi kuin ikinä. Jos kuulkaa vaimo haluaa vain miehen leikkimään kotia, antaa kyllä huomiota ja rakkautta, mutta ei pillua, niin suhteesta puuttuu se jokin tärkeä ja iso. Intohimo ja halu ja kyllä nekin kuuluu rakkauteen. Säälittävää, jos vaimo ei halua. Vaihtamalla parani ja tää uus haluaa mua vielä 4vuoden jälkeenkin. Tekee aloitteita ja silleen kaikkea kivaa
- Anonyymi
Samma här. Vaihdoin 2,5 vuotta sitten kun erosin rakastuessani toiseen. Sen jälkeen oon pesää saanut noikseen joka toinen päivä ja parempaa seksiä. Tyytyväisyys elämään kasvoi 100 prossaa ja tunne on kova.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samma här. Vaihdoin 2,5 vuotta sitten kun erosin rakastuessani toiseen. Sen jälkeen oon pesää saanut noikseen joka toinen päivä ja parempaa seksiä. Tyytyväisyys elämään kasvoi 100 prossaa ja tunne on kova.
Tunnen jäbät tämän tuskan. Itsellä eroprosessi menossa . Vaikea lasten vuoksi mutta ei nekään halua nähdä isää onnettomana. Löysin ihanan naisen joka vei sydämeni. Vaimo pian siis ex pihtasi pillua ja silloinkin sai niin parempaakin oon saanut. Nyt siis uusi nainen joka on hyvä sängyssä ja jonka kanssa kaikki tuntuu hyvältä. Ollaan enemmän yhteensopivat.
- Anonyymi
Mulla vanhempi naisystävä joka puhuu rivosti ihan vaan vitusta. Rakastellessa kuiskii että tuntuuko vanha löysä vittu hyvältä. Tämä kiihottaa minua tosi paljon
- Anonyymi
Mulla on yksi vajaa 60v ikäinen naispuolinen kaveri ja se käyttää sanaa vittu kirosanana. Sit se pyytää anteeksi. Kysyinkin siltä kerran mikä on miehen vastaava. Keskustelu loppui siihen
- Anonyymi
Hitusvinkulaa ja mokomanreunaa meillä hangataan.
- Anonyymi
Voi teitä onnettomia, kun ette tiedä, mikä on paras ja kuvaavin nimi tälle "laitteelle"...
Se on... rämemajava... märkä hötteikkö, johon uppoaa kaikki... metriset halotkin.... - Anonyymi
M50 kommentoi
Joskus juttelin paljon yhden naisen kanssa. Hänen kanssaan käytettiin tyhmää VITTU sanaa! Nyttemmin toisen naisen kanssa jutellaan PILLUSTA . Emätin ja vagina on taas toisenlaista keskustelua varten.
Jos puhutaan kakkoseen panemisesta niin se kakkonen on ihan ok ja perseeseen veto.
Miehellä on muna. Penis ja siitin muihin keskusteluihin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573185Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242729Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541827- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193981- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26820