viisumin saanti Brasiliaan?
Vastaukset 6
- Karnevaaleilla ollut
Suomalainen ei tarvitse viisumia. Suomessa asuva ulkomaalainen, joka tarvitsee, saa sen parissa viikossa.
- Mitä mitä?
Miksi sitten koko ajan puhutaan kolmen kuukauden maassaoloaika-rajoituksesrta?
- LIISA
Mitä mitä? kirjoitti:
Miksi sitten koko ajan puhutaan kolmen kuukauden maassaoloaika-rajoituksesrta?
TURISTI VIISUMILLA SAA OLLA 3 KK SEN JÄKEEN VOI ANOA LISÄÄ 90 PÄIVÄÄ
POLIISI LAITOKSELTA.MUTTA TÄYTYY OLLA BRASILIASSA KALENTERI
VUOSITTAIN ,NIIN SILLOIN SAA OLLA VAIKKA PUOLIVUOTTA.
MINÄ ITSE OLEN TÄÄLLÄ PENEDOSSA JOKA TOINEN TALVI JA KÄYNLISÄVIISUMIN VOLTA DE REDENOSTA.ONNISTUU HYVIN.TYKKÄÄN OLLA BRASILIASSA,MUTTEN SUURKAUPUGEISSA. - 79698
LIISA kirjoitti:
TURISTI VIISUMILLA SAA OLLA 3 KK SEN JÄKEEN VOI ANOA LISÄÄ 90 PÄIVÄÄ
POLIISI LAITOKSELTA.MUTTA TÄYTYY OLLA BRASILIASSA KALENTERI
VUOSITTAIN ,NIIN SILLOIN SAA OLLA VAIKKA PUOLIVUOTTA.
MINÄ ITSE OLEN TÄÄLLÄ PENEDOSSA JOKA TOINEN TALVI JA KÄYNLISÄVIISUMIN VOLTA DE REDENOSTA.ONNISTUU HYVIN.TYKKÄÄN OLLA BRASILIASSA,MUTTEN SUURKAUPUGEISSA.Lissu , nädään Koskenkorvalla karnevalien sunnuntaina. Kysy Vartialta.
- viisumillinen
Viisumi tarvitaan, jos ei ole turistina liikkeellä. Myös työmatkat ok ilman viisumia (jos palavereita tms.). Turistina saa olla 90 vrk, jonka jälkeen voi saada vielä 90 vrk jatkon Federaalipoliisiilta. Sen jälkeen on poistuttava maasta.
Jos tekee töitä , niin viisumi tarvitaan ennen maahan menoa. Viisumin myöntöaika riippuu syystä. Jos olet Brassin kanssa naimisissa, niin about 1kk, jos työnantaja hakee viisumia, niin about 4-6kk. Jos hake viisumia itse ja ei ole työpaikkaa, niin viisumia tuskin myönnetään.
Näin siis ainakin Suomalaisille ja käsittääkseni myös muille EU:n kansalaisille.- Virolaisilla toisin
Olen nähnyt virolaiset käännytettävän samaan koneeseen jolla tulivat.
En tosin tiedä oliko viisumista kyse...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791289
- 761097
- 96967
- 48803
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?72757Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40703Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko81698IS Viikonloppu 25.-26.7.2026
Lähes kymmenen vuotta kestänyt putki täysiin 3.0 ristikoihin on Skytän osalta ilmeisesti nyt ohi. Kollegat ovat arvioin68636- 28635
Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅47621