Varoitus

Älkää koskaan mainitko täällä kenenkään nimiä! Kirjoitin aikoina erään kaupungin parista laulunopettajasta, jotka arvostelivat Tapani Kansan laulamista, eivätkä pitäneet häntä kuin keskinkertaisena. Sain vastaani arvosteluryöpyn ja minua painostettiin kertomaan opettajien nimet. En kertonut. Kuitenkin ainakin kahdelle opettajalle oli tullut häiriösoittoja, Humalainen ja uhkaava nainen oli huudellut kummallekin jotain sekavaa Hurstipaidoista ja Jorma Hynnisestä ja jotain oopperasta.
Älkää koskaan mainitko nimiä. Täällä tuntuu olevan sekopäitä.
7247
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 7

Vanhimmat

Hohhoijaa! Ja kuka tuonkin jutun uskoo saa aika pönttöpää olla.
Suomessa on varmaan aika tavattoman paljon lauluopettajia, miten kukaan voi just osata soittaa niille kahdelle lauluopettajalle jos/kun et kerran maininnut heidän nimiään edes. Ja vaikka olisitkin maininnut, niin ei kukaan Tapsan fani heille mitään häirikköpuheluja olisi ruvennut soittelemaan syystä että Tapsa ei ole heidän mieleen.
Jotain järkeä noihin väitteisiin .

Äänestä

Kirjoitinko tosiaan, että häirikkö soitti juuri näille kahdelle laulunopettajalle, jotka olivat puhuneet Kansasta näin. Oli todennäköisesti umpimähkään valinnut kaksi tyyppiä. Luetun ymmärtäminen on ilmeisesti sinulle vähän heikkoa?

Äänestä

Niin tuntuu.

Äänestä

Totta turiset.

Vai hurstipaidoista ja Hynnisestä, eli kyseessä on tanemannesärkynytsydän, häneltä nyt voikin odottaa ihan mitä vaan.
Olen muuten miettinyt täällä lueskellessani, että taitaa tuo tanemannesärkynytsydän olla Justiinaxin rekisteröimätön alterego. Tosi usein "sattuvat" koneelle kirjoittelemaan yhtaikaa.

Äänestä

Mä EN ole "tanemannesärkynyt sydän" ! En edes tiedä mikä on hurstipaita.

Äänestä
  • Ja tuo pitäisi uskoa vai? Et ole ollut niitä kaikkein rehdeimpiä kirjoittajia ja olet jäänyt kiinni niin monista jutuista, että taisipa "puumainen" osua aivan oikeaan.
    Mutta onnea vaan valitsemallesi tielle.

Äänestä

Minä olen epäillyt samaa.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Singersman kirjoitti:

Älkää koskaan mainitko täällä kenenkään nimiä! Kirjoitin aikoina erään kaupungin parista laulunopettajasta, jotka arvostelivat Tapani Kansan laulamista, eivätkä pitäneet häntä kuin keskinkertaisena. Sain vastaani arvosteluryöpyn ja minua painostettiin kertomaan opettajien nimet. En kertonut. Kuitenkin ainakin kahdelle opettajalle oli tullut häiriösoittoja, Humalainen ja uhkaava nainen oli huudellut kummallekin jotain sekavaa Hurstipaidoista ja Jorma Hynnisestä ja jotain oopperasta.
Älkää koskaan mainitko nimiä. Täällä tuntuu olevan sekopäitä.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu