Ystävysten lomamatka

DreamingBeauty

"Sain lahjakortin kylpylään kahdelle, lähdetkö seuraksi?" En ollut kuullut ystävästäni Jennistä mitään vuosiin ja olin iloisesti yllättynyt. "Voisihan sitä lähteä, milloin?" Juttelimme aikamme puhelimessa ja Jenni sanoi varaavansa reissun jo seuraavalle viikonlopulle. Viikonloppu tuli ja lähdimme kohti kylpylää.
Matkan ajan juttelimme niitä näitä, kaikesta mitä vuosien varrella on sattunut. Jossain vaiheessa aiheemme eksyi seksiin. Jenni oli kuulemma kurkkuaan myöten täynnä miehiä. "Vai että sen takia tahdoitkin minut mukaan" vitsailin. Koko loppumatkan nauroimme ja vitsailimme siitä mihin ilta vielä johtaisikaan, ihan kuin vanhoina aikoina.

Pääsimme perille hotellille, huoneessamme oli oma sauna ja poreamme. "Nukutaankin sitten nähtävästi parisängyssä." Jenni huikkasi makuuhuoneesta. "Ellei sinua haittaa?" "Ei haittaa!" tokaisin ja lähdimme kohti allasosastoa. Uimme tunnin verran ja kävimme peseytymässä. Katselin kateellisena Jennin vartaloa ohimennen. En itsekään ollut mikään ruma tai lihava, mutta rinnoistani en ollut koskaan pitänyt. Jennillä sen sijaan oli kauniin muotoiset, suhteellisen suuret rinnat.
"Hei uneksija, mennäänkö baarin puolelle kohta?" Pukeuduimme, kävimme heittämässä uimapukumme huoneeseemme ja lähdimme baarin puolelle. Illan aikana tuli juotua enemmänkin, muttei liikaa. Lähdimme huoneeseemme ja vitsailu "lesboseksistä" senkun vain jatkui.

Huoneeseen päästyämme aloin riisuutua pukeakseni yöpaidan. Olin juuri riisunut itseni alasti ja etsin laukustani yöpaitaa, kun Jenni tuli taakseni. "Minulla olisi sinulle jotain...saanko sitoa silmäsi ja suusi?" Olin Jennin kysymyksestä hieman ihmeissäni, mutta pienen humalatilan vuoksi en jäänyt asiaa miettimään, vaan suostuin. Jenni otti selkänsä takaa satiinisen liinan ja asetteli sen silmilleni, sitoi takaa kiinni ja sitoi samanlaisella liinalla suuni. Olen aina kiihottunut sitomisesta, eikä tämäkään tilanne tehnyt poikkeusta. Tunsin kuinka hänen paljaat rinnat painautuivat selkääni vasten. Varovasti hän suuteli niskaani ja antoi käsiensä vaeltaa rinnoilleni. En vastustellut, joten hänkin sai rohkeutta jatkaa ja koventaa otteitaan. Hän painoi itseään kovempaa minua vasten, puristi rintojani ja nipisti nännejäni. Tunsin kiihottuvani entisestään ja koska olin ajellut pilluni paljaaksi kuten aina, tunsin mehujeni valuvan jo pitkin reisiä.

"käy polvillesi sängyn reunalle" Jenni kuiskasi korvaani. Teen kuten hän pyytää ja tunnen kuinka hän katselee märkää pilluani. "Levitä hieman enemmän jalkojasi..." siirrän polviani kauemmas toisistaan. Jenni tulee eteeni ja tarttuu käsiini. "Luota vain minuun." hän sanoo ja sitoo käteni yhteen.
Jenni siirtyy takaisin taakseni, hyvin hyvin varovasti sivelee pakaroitani, antaa sormen eksyä pillulleni. Antaa sormien liukua märässä vaossa aina klitorikselta reikäni luo, upottaa hitaasti sormen sisään, ulos ja levittää nesteitä ympäriinsä. Tunnen kuinka hän tarttuu huuliini ja levittää niitä. Hän antaa kielensä vaellella klitoriksellani, pepullani, kaikkialla... Tahdon jotain sisääni, työnnän itseäni Jennin kasvoja vasten. Tahdon hänen olevan rajumpi.

Jenni lopettaa nuolemisen ja läimäyttää pakaraani kädellään. "Kyllä mä muistan että sä tykkäät kovista otteista. Mä vaan haluan nauttia tilanteesta pitkään." Hän hakee jotain laukustaan ja tulee viereeni. Hän laittaa kaulaani kaulapannan ja poistaa siteen silmiltäni. Hän vapauttaa käteni hetkeksi, vain sitoakseen ne selkäni taakse. "Haluatko olla narttuni tänään?" Jenni kysyy. Nyökkään vastaukseksi, olen niin kiimainen etten voi kieltäytyä. "Lattialle siitä sitten!" Laskeudun varovasti alas sängystä. Jenni istuu eteeni sängylle ja levittää jalkansa. "Otan sen suukapulan pois, mutta et sano mitään. Alat vain nuolla pilluani kunnes käsken lopettaa."

2

6065

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DreamingBeauty

      Jenni avaa solmun jolla side oli suussani. Hän tarttuu hiuksiini ja vetää minut pilluunsa kiinni. En ole koskaan ennen nuollut naista, mutta tein vain kaiken mistä olisin itse pitänyt. Kieleni käy välillä Jennin sisällä, välillä imen klitorista. Kuulen kuinka hänen hengitys on muuttunut kiihkeämmäksi. Hän käskee minua lopettamaan hetkeksi, nousee ja vapauttaa käteni ja tulee takaisin eteeni sängylle. Nuolen klitorista nopeammalla tahdilla ja samalla työnnän kaksi sormea hänen sisäänsä. Hieron hänen g-pistettään ja tunnen kuinka pillu alkaa supistella. Jenni tarttuu hiuksiini ja painaa itseään kovempaa minua vasten. Hän huutaa nautinnosta. Nuolaisen viimeiset kerrat ja siirryn Jennin ohjaamana sängylle selälleni. "otin muutaman lelun mukaani ennen lähtöä" Hän sitoo taas siteen suuhuni ja levittää jalkojani.

      Hän hyväilee suulla ja käsillä rintojani, siirtyy hitaasti alemmas ja kurottautuu ottamaan jotain laukustaan. Anustappi, liukastetta ja piiska. "tules tuohon nurkkaan seisomaan". Nousen ja kävelen nurkkaan jossa on yksinäinen koukku, ilmeisesti naulakko olevinaan. Hän tarttuu käsiini ja sitoo nekin taas. hän nostaa käsiäni ylös ja pujottaa köyden pään koukkuun. Hän levittää jalkojani omillaan ja vetää minua lantiosta taakse. Olen siis kuin mikäkin narttu seinää vasten odottamassa mitä seuraavaksi tulee. Jenni levittää pakaroitani ja tipauttaa hieman liukastetta peppuuni. Hän levittää sitä hieman anustapilla ja alkaa hitailla edestakaisilla liikkeillä upottaa sitä sisääni. Tuntuu ettei peppuuni mahdu enempää, mutta loput Jenni survaisee rajusti sisääni. Inahdan kivusta ja vastaukseksi saan läimäytyksen pakaralleni. "Nyt vaan toteutetaan fantasioita narttuseni. Olet kertonut joskus mitä haluat sinulle tehtävän"

      Jenni menee laukulleen, lisää yllätyksiä. Hän on pukenut päälleen strap-onit ja niihin on kiinnitetty jättimäinen dildo. Hän tulee taakseni, ohjaa dildon pään pillulleni ja alkaa työntämään sitä sisääni. Hän nai minua rajusti ja tunnen olevani äärimmilleen venytetty molemmista reijistä. En kestä enää kauaa. Tunnen kuinka orgasmi lähestyy. Jenni lisää tahtia ja samalla puristelee pakaroitani ja toisella kädellä rintojani. Alan vapisemaan kauttaaltani. Pilluni sykkii rytmikkäästi ja ulisen suukapulani läpi nautinnosta... Jenni odottaa että rauhoitun, irrottaa minut, suutelee pitkään ja virnistää: "Luuletko että se siihen loppui, tässähän on koko ilta aikaa....."

      • ole hyvä

        loistavaa!! tee vielä tähän jatkoa!! :))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3839
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2298
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1694
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      301
      1228
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe