Olemme menossa Alanyaan lokakuussa. Ajattelin ostaa silmälasit. Mistä kannattaa ostaa? Vinkkejä kiitos! En halua tulla huijatuksi. Ajattelin vain sellaiset joilla näkee hyvin kun katselee tvtä ja ajaa autoa, ein mitään progressivejä. Toivottavasti on kokemusta tai osaatte neuvoa mistä kannattaa ottaa selvää.
Silmälasit Alanyasta
4
267
Vastaukset
- 15+11
Hei! Kahdet lasit on ostettu tosin Marmariksesta, mutta erittäin hyvät.
Itse olen kantanut laseja 20 vuotta eli tiedän niistä kyllä jotakin.
Palvelu on Turkissa tosi hyvää, ja ennenkaikkea lasit ovat hyvät linssit erinomaiset. Viimeiset lasit ovat olleet minula 2 vuotta eikä yhtään naarmua! Eli voin suositella. Hyvää matkaa! - voi hyvä jysäsys
Jos sä meet Alanyaan, miks sä laitat typerän kysymykses Marmaris-palstalle?
Kokeilitko Thaimaan palstaa ensin?- whitefish
no, anteeks vaan, ehdin painaa ennekuin huomasin että olin väärässä paikassa. Toivottavasti ei häirinnyt sinua oikein paljon. Ja kiitoksia teille jotka vastaatte asiallisesti.
- se oli 30 v sitten
Tuo vähän sekoilee. Vastaa myöskin itselleen, on kantanut laseja 20 v joten lienee tarjoilija. Lisäksi tuo naarmuttomuus. Sehän täysin käyttäjästä kiini.
Nykyään ei kannata Turkista laseja hommata. Suomessa LensWei myy sopuhintaan eli alle satasen, ja tulee takuu joka toimii.
Aloittaja lienee sama joka matkailusivustolle työntää lesbo juttujaan. Eli on
vähän hakusessa tuo kohderyhmä ja sivustot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364464- 481808
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151619Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2501608Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2451537Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ891130Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481103Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331097Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671051- 641035