Olemme menossa Alanyaan lokakuussa. Ajattelin ostaa silmälasit. Mistä kannattaa ostaa? Vinkkejä kiitos! En halua tulla huijatuksi. Ajattelin vain sellaiset joilla näkee hyvin kun katselee tvtä ja ajaa autoa, ein mitään progressivejä. Toivottavasti on kokemusta tai osaatte neuvoa mistä kannattaa ottaa selvää.
Silmälasit Alanyasta
4
350
Vastaukset
- 15+11
Hei! Kahdet lasit on ostettu tosin Marmariksesta, mutta erittäin hyvät.
Itse olen kantanut laseja 20 vuotta eli tiedän niistä kyllä jotakin.
Palvelu on Turkissa tosi hyvää, ja ennenkaikkea lasit ovat hyvät linssit erinomaiset. Viimeiset lasit ovat olleet minula 2 vuotta eikä yhtään naarmua! Eli voin suositella. Hyvää matkaa! - voi hyvä jysäsys
Jos sä meet Alanyaan, miks sä laitat typerän kysymykses Marmaris-palstalle?
Kokeilitko Thaimaan palstaa ensin?- whitefish
no, anteeks vaan, ehdin painaa ennekuin huomasin että olin väärässä paikassa. Toivottavasti ei häirinnyt sinua oikein paljon. Ja kiitoksia teille jotka vastaatte asiallisesti.
- se oli 30 v sitten
Tuo vähän sekoilee. Vastaa myöskin itselleen, on kantanut laseja 20 v joten lienee tarjoilija. Lisäksi tuo naarmuttomuus. Sehän täysin käyttäjästä kiini.
Nykyään ei kannata Turkista laseja hommata. Suomessa LensWei myy sopuhintaan eli alle satasen, ja tulee takuu joka toimii.
Aloittaja lienee sama joka matkailusivustolle työntää lesbo juttujaan. Eli on
vähän hakusessa tuo kohderyhmä ja sivustot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial91666Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1301661Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2511179Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2071053- 128929
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3877- 10855
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks48853Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks31845