Mitä mieltä tuosta uutuudesta? Hintaahan tuolla näkyy olevan 1500€ luokkaa.
Suttuzuumiko tämäkin?
Canon EF 70-300mm f/4-5.6L IS USM
Verrattuna tuohon, jonka hinta 1/3 edelliseen verrattuna! Saako rahoilleen vastinetta samassa hinta/laatu suhteessa
Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM hinta n.500€
Kilon pökäle
4
177
Vastaukset
- Vertaaja
Eräässä ulkolaisessa 20:n telezoomien testissä tuo Canon sai 71 p, paras Canon (70-200 L IS) sai 74p. Testin paras pistemäärä oli Sonyn 70-400 G SSM:llä 76 p ja huonoin Pentaxin 50 -200:llä 39 p. Tuolla perusteelle ei se mikään suttuzoomi ole mutta saako sitten rahalle vastinetta se jokaisen on päätettävä.
- Johnnymale
1500 eur. ei voi olla suttuzuumi. markkinatalous pitää siitä huolen.
- uutta hienoo
Tuosta oli aikaisemmin do-versio, joka hävisi tuolle Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM:lle ja oli tuplasti kalliiimpi ja vain hyvin vähän lyhyempi.
Markkinatalous toimii myös hypellä.
- Canonisti minäkin
Surkea valovoima, vaatii aina järeän jalustan. Jos esimerkiksi päätyönään kuvaa karhuja kojusta, niin miksikäs ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!571711Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1321368Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701231La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt10826- 62785
- 69681
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko39521- 36477
- 45466
- 52442