Ujous kysyä tytöltä numeroa ja vastaavaa...

Kotka II

Eli otsikko kertoo kaiken. Minulla on todella vaikea kysyä tytöltä numeroa. Pelkään siinä monia asioita: Se että tyttö ei anna numeroa. Se että tyttö kertoo asiasta kaikille kavereille ja sitten se leviaisi koko koulun tietoisuuteen ja se että omassa luokassa alkaa juttu kiertää ja se vielä että hän on koulussa koko ajan kaverin(sa) mukana.
Miten välttäisin yllämainitut kohdat? FB:tä on turha ehdottaa, koska siellä en ole.
Listakkaa hyviä vinkkejä alle!

24

2436

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdfkinkku

      1. Mitäs sitten vaikka et saakkaan numeroa? Yritä uudestaan jos ei onnistu. Jos et vielläkään saa numeroa ei se ole sinun häviösi vaan hänen.
      2. Mitäs sitten siitäkään, että koko koulu saa tietää, että olet hetero. ''UUH. Katso tuota poikaa. Niin ällöttävä hetero joka pitää tytöistä >:(''

    • puhelintiedustelu

      Eniro 0 100 100, miten voin auttaa?

    • tietäjä15v

      Fonecta on parempi ja nopeempi. Pistät vaan viestiin "Find" ja perään kyseisen tytön nimi (etu-, ja sukunimi) NUMEROON 16400. Samoin voi tehdä toisinpäin jos joku outo numero soittaa tai lähettää viestiä, niin kirjotat viestiin taas sen "find" ja puhelinnumero perään. Eikä mun mielestä maksa sen enempää kun normaalit viestit. Ja se vastaus tulee yleensä alle minuutissa eikä kukaan saa tietää. Ja jos se tyttö kysyy, että mistä oot saanu sen numeron niin sanot vaikka että pikkulinnut laulo. Tosin tietysti helpompi tapa olis se että pyytäisit numeroa suoraan, niin se tajuis että oot siitä kiinnostunut. Mutta toivottavasti musta oli edes yhtään apua! :--)

      • notässävähänjuttua..

        Pitää muistaa, että kaikkien numero ei löydy numeropalveluista.
        Voisit tosin rohkaistua ja pyytää rohkeasti numeroa, mutta tiedän että se voi olla vaikeaa.
        Puhutko nyt tavallaan vain "yhdestä tietystä tytöstä" vai yleisesti? Jos puhut jostain tietystä, tuntuuko hän tytöltä, joka kertoisi kaikille jos kysyisit hänen numeroaan tai alkaisi irvailemaan?
        Jos luulet, ettei tyttö alkaisi irvailemaan, paras vaihtoehto olisi kysyä suoraan.
        Sitten on se juttu, että numeron kysyminen voi jännittää, mutta on varmasti kivempi (luultavimmin) saada numero ja lopulta nähdä tykkääkö tyttö sinustakin kuin elää epätietoisuudessa.
        Jos olette samalla luokalla, niin jos vaikka pääsette samaan aikaan kotiin lähde samaan aikaan kun tämä tyttö, kävele vierelle ja kysy numeroa sitten.
        Tämä seuraavaa toimii vain jos tyttö on huolellinen ja hyvä koulussa: sano koulun päätteeksi vaikka että; hei voitko antaa numeros, unohin kirjottaa läksyt ylös ni soittasin/tekstaisin sitte? (jos tyttö on hyvä koulussa ei muut luultavammin ihmettele)
        Tai jos jollain tutullasi on tytön numero, kysy numero häneltä.


    • bblueberryy

      minkä ikäsii ootte? siis sinä ja tyttö? erilaiset keinot eri ikäsillä ;)

    • Miki-98

      Hmm.. Ootteko samalla luokalla?

    • ImIru

      Millanen se tyttö on luonteeltaan? Ois helpompi sanoo

    • Kotka II

      Ollaan samalla luokalla ja tyttö on luonteeltaan hieman ujo ja hiljainen, mutta koulussa hän on luokan parhaita kavenrinsa kanssa. Olen kerännyt tässä hieman rohkeutta kysyä tuota numeroa näitä lukiessa.
      Luin jostain täältä, että kai se olisi parempi kysyä numeroa ja katsoa, mitä tyttö on mieltä, kuin jäädä ikuisiksi ajoiksi epätietoisuuteen. nimimerkki Marysue:n kirjoittamasta lainattu osa:

      Mutta jos et ota riskiä ja vie asioita eteenpäin, jäät vain haaveilemaan ja haikailemaan, kykenemättä pääsemään yli ja eteenpäin.

      Kiitos jo noista viesteistä.

    • 98Emppu

      Niin, kannattaa kysyy suoraan :) minkä ikäsiä siis ootte

    • Kotka II

      98Empulle: Ollaan kumpikin 14-vuotiaita.

      • minäpäminäI

        Kysy ihmeessä numeroa!
        Jos ei tyttö antaisikaan numeroo, ni ainaki tietäisit ettei se pidä susta! Kysy nyt vaa. Vai haluutko vaa katella sitä tunnilla ku voisit samalla ottaa selville pitääks seki susta?
        Ja jos tyttö on vielä aika ujo ja hiljanen, niin ei varmasti järjestäis mitään kohtausta jos kysyisit numeroo.


    • Tyttö -98

      kysy vaan numeroa! On multakin tullu useet pojat kysyy numeroo iha vaa sillee kaverimielessä. Ja jos joku alkaa ihmeellä sub tarkotusperiä, ni sano et keräät muute vaa porukoiden numeroita. Eli siis kysy Vaikka silrä ja sen kaveriöta molemmilta numeroita ( ja vaikka muiltakin tytöiltä) nii ei kukaa kiinniyä huomioo. :)

      • niinpäääää

        Samaa mieltä, kysy numeroa.
        MUTTA, tyttö-98, tuossa sinun tekniikassasi voi olla se huonopuoli että jos alottaja kysyis monelta tytöltä numeroa, ni tyttö vois luulla alottajan tykkäävän jostain toisesta tytöstä.


    • Tyttö -98

      Mutta katos jos se sitte vaikka heti saman iltana pyytäis vaikka tekee jotain yhessä tai soittais muuten vaa, ni kyllä mä ainaki ymmärtäisin ;D Ja sitte vaa silmäpeliä kehiin ni eiköhän se siitä (:

      • niinpäääää

        Jaa, niin tota en miettinykkään :D
        Mut sit pitäis kyl soittaa aika pian kun olis saanu sen numeron ;)


      • nooo?
        niinpäääää kirjoitti:

        Jaa, niin tota en miettinykkään :D
        Mut sit pitäis kyl soittaa aika pian kun olis saanu sen numeron ;)

        ootkos jos kysynyt numeroa?? :DDD miten kävi?


    • hyväneuvoontämä

      KYSYYYYYYYYYYYY SITÄ NUMEROAAAAAAAA! TOIMIIIII!

    • Magee ~00~

      Mulla sama homma :l

    • 17weeboy

      Täällä täsmälleen sama homma, ku alottajalla 5vuoden takaa :D aika jännä, joten nostetaas keskustelu takas eloo, joten antakaa vinkkejä

      • tyttö04

        Mä oon tyrtö ja ois tosi kiva jos joku poika tulis kysyy numeroo niin rohkeutta vaan😊😊


      • mooijdfsdf
        tyttö04 kirjoitti:

        Mä oon tyrtö ja ois tosi kiva jos joku poika tulis kysyy numeroo niin rohkeutta vaan😊😊

        Mikä sun numero on?


    • Anonyymi

      Akaax joku mukaa asun liedos

    • Anonyymi

      Kysy vaan, ja jos ei anna numeroa, niin sitten vaan unohdat koko jutun.

    • Anonyymi

      Soittakaa mulle, mulla on hyviä vinkkejä :)

      Numeroni: 112

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 193
      2599
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      207
      2353
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      63
      2272
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      179
      1771
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1288
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1287
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1233
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1215
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe