Oletko ostanut tai onko jollain tutullasi kauhajoelta viime talvena ostettu pentu jossa on saksanseisojaa ja pointteria? Pentueessa oli kahdeksan pentua, josta yksi on meillä. Olisin mukava vaihdella kuulumisia jne.
Saksanseisojan ja pointterin risteytys, onko sinulla?
-.-..
3
359
Vastaukset
- seropi 6
mene sekarotuiset palstalle niin voit saada vastauksia.
et kai kovin paljoa tuosta maksanut?- ..HMMmmm...
Itse olisin voinut maksaa paljonkin jos emä olisi vaikuttanut tervepäiseltä ja isästä olisi ollut tarkat tiedot käytössä. Hyvä sekoitus rotujen puolesta. Sekarotuisuus ei ole este metsästyskäytölle, joten hyvin mahtuu tuollainen avaus tähänkin osioon.
- -.-..
Näimpä näin. Ei maksettu paljoa, mutta nyt tähän ikään mennessä on kuluja kiitettävästi tullut eläinlääkäri käynneistä. Ja varmasti metsällä toimii samanlailla kuin puhdasrotusetkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941659
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1261539Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras761345- 301272
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1201088Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks422991Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46988- 22967
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66848- 46773