Ystävälläni on polttarit tulevana viikonloppuna. Itse sain kuulla asiasta toiselta taholta. Olemme olleet ystäviä melkeinpä koko ikämme, mutta asuttu pitkienkin välimatkojen päässä, tosin ei tällä hetkellä. Meillä oli pari vuotta sitten aika paha riita, mutta sovimme sen. Viime vuonna tosin asia nousi taas pinnalle emmekä ole sen jälkeen nähneet, tosin olemme olleet puhelimitse yhteydessä. Mielestäni olemme yhä ystäviä ja kutsu häihiinkin on tullut, mutta mieltäni kaihertaa, etten ole saanut kutsua polttareihin. Itse ajattelin ainakin haluta ystäväni omiin tuleviin polttareihini, koska hän on kuitenkin ystäväni ja hauskaa seuraa. Suoraan en häneltä kehtaa asiaa kysyä enkä tarkalleen tiedä kuka polttareita edes järjestää (hänen nuoruudenystävänsä, luulisin). Ehkä teen kärpäsestä härkäsen, mutta jotenkin vain mieltäni kaihertaa tämä asia. Olin ihan varma, että tulisin osallistumaan polttareihin.
Kaikesta huolimatta olen menossa häihin ja toivotan kaikille kesämorsiamille onnea ja kaasoille tsemppiä!
Kutsu polttareihin
6
2095
Vastaukset
- mimi
minä kaasona kysyin morsiammelta suoraan ketä hän tahtoo mukaan polttareihin ja sain listan. näin mukaan tulee vain kaikki halutut.
ehkä sinä et ole kaivattu vieras............... - kaaso
..kannattaa kysellä morsiammelta vaikka että onko polttareita näkyvissä tms ja antaa hänelle näin tilaisuus pyytää sinut ja silti et nolaa itseäsi jos nimesi on tarkoituksella unohdettu listalta..
toivottavasti asiat selviävät :)- Lulu
Hei! Mistä morsian voi tietää ketä sinne polttareihin on tulossa? On kaason ja sulhasen homma järkätä porukka kokoon. Jos morsian alkaa määräilemään omista polttareistaan, niin se on varmin tapa saada ns. kakku päin naamaa.Eikö olekin ihanaa, että on yksi sellainen asia, josta morsiamen ei tarvitse huolehtia! Ota yhteyttä kaasoon, ehkä hän ei ole hoksannut, että haluaisit tulla.
- Tuli
Lulu kirjoitti:
Hei! Mistä morsian voi tietää ketä sinne polttareihin on tulossa? On kaason ja sulhasen homma järkätä porukka kokoon. Jos morsian alkaa määräilemään omista polttareistaan, niin se on varmin tapa saada ns. kakku päin naamaa.Eikö olekin ihanaa, että on yksi sellainen asia, josta morsiamen ei tarvitse huolehtia! Ota yhteyttä kaasoon, ehkä hän ei ole hoksannut, että haluaisit tulla.
Kaasolta kysyminen kuulostaa järkevältä. Äänestä voi sitten päätellä, onko ne sisäpiirikemut vai isommat pippalot.
- pirjo
ole vain tyytyväinen kuule!
- perhonen
Mulla tosin ei ollut kaasoakaan, mutta eräs ystäväni päätti polttarit silti järjestää. Olivatkin täysi yllätys. Kyseinen ystävä oli jostain vitsipostista napannut ystävieni sähköpostiosoitteita ja koonnut porukkaa siten. Kaikilla ystävilläni ei kuitenkaan sähköpostia ole, joten moni ystävä unohtui polttareiden ulkopuolelle sen vuoksi.
Mutta siis, mikäli morsiamella ei ole tietoa polttareistaan, osa ystävistä jää helpostikin polttariseurueen ulkopuolelle. Kannatan siis myös asian tarkistamista kaasolta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171024124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102478Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2181985Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231803- 721090
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491064Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?75895Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57882En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43852Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä88833