Kutsu polttareihin

epävarma

Ystävälläni on polttarit tulevana viikonloppuna. Itse sain kuulla asiasta toiselta taholta. Olemme olleet ystäviä melkeinpä koko ikämme, mutta asuttu pitkienkin välimatkojen päässä, tosin ei tällä hetkellä. Meillä oli pari vuotta sitten aika paha riita, mutta sovimme sen. Viime vuonna tosin asia nousi taas pinnalle emmekä ole sen jälkeen nähneet, tosin olemme olleet puhelimitse yhteydessä. Mielestäni olemme yhä ystäviä ja kutsu häihiinkin on tullut, mutta mieltäni kaihertaa, etten ole saanut kutsua polttareihin. Itse ajattelin ainakin haluta ystäväni omiin tuleviin polttareihini, koska hän on kuitenkin ystäväni ja hauskaa seuraa. Suoraan en häneltä kehtaa asiaa kysyä enkä tarkalleen tiedä kuka polttareita edes järjestää (hänen nuoruudenystävänsä, luulisin). Ehkä teen kärpäsestä härkäsen, mutta jotenkin vain mieltäni kaihertaa tämä asia. Olin ihan varma, että tulisin osallistumaan polttareihin.

Kaikesta huolimatta olen menossa häihin ja toivotan kaikille kesämorsiamille onnea ja kaasoille tsemppiä!

6

2149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mimi

minä kaasona kysyin morsiammelta suoraan ketä hän tahtoo mukaan polttareihin ja sain listan. näin mukaan tulee vain kaikki halutut.
      ehkä sinä et ole kaivattu vieras...............

• kaaso

..kannattaa kysellä morsiammelta vaikka että onko polttareita näkyvissä tms ja antaa hänelle näin tilaisuus pyytää sinut ja silti et nolaa itseäsi jos nimesi on tarkoituksella unohdettu listalta..
      toivottavasti asiat selviävät :)

• Lulu

Hei! Mistä morsian voi tietää ketä sinne polttareihin on tulossa? On kaason ja sulhasen homma järkätä porukka kokoon. Jos morsian alkaa määräilemään omista polttareistaan, niin se on varmin tapa saada ns. kakku päin naamaa.Eikö olekin ihanaa, että on yksi sellainen asia, josta morsiamen ei tarvitse huolehtia! Ota yhteyttä kaasoon, ehkä hän ei ole hoksannut, että haluaisit tulla.

• Tuli
        Lulu kirjoitti:

Hei! Mistä morsian voi tietää ketä sinne polttareihin on tulossa? On kaason ja sulhasen homma järkätä porukka kokoon. Jos morsian alkaa määräilemään omista polttareistaan, niin se on varmin tapa saada ns. kakku päin naamaa.Eikö olekin ihanaa, että on yksi sellainen asia, josta morsiamen ei tarvitse huolehtia! Ota yhteyttä kaasoon, ehkä hän ei ole hoksannut, että haluaisit tulla.

Kaasolta kysyminen kuulostaa järkevältä. Äänestä voi sitten päätellä, onko ne sisäpiirikemut vai isommat pippalot.

• pirjo

ole vain tyytyväinen kuule!

• perhonen

Mulla tosin ei ollut kaasoakaan, mutta eräs ystäväni päätti polttarit silti järjestää. Olivatkin täysi yllätys. Kyseinen ystävä oli jostain vitsipostista napannut ystävieni sähköpostiosoitteita ja koonnut porukkaa siten. Kaikilla ystävilläni ei kuitenkaan sähköpostia ole, joten moni ystävä unohtui polttareiden ulkopuolelle sen vuoksi.

Mutta siis, mikäli morsiamella ei ole tietoa polttareistaan, osa ystävistä jää helpostikin polttariseurueen ulkopuolelle. Kannatan siis myös asian tarkistamista kaasolta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      462
      2848
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      15
      2675
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      272
      1618
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      84
      1204
    5. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      441
      1145
    6. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      63
      1098
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      156
      980
    8. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      41
      938
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      909
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      79
      895
    Aihe