Kutsu polttareihin

epävarma

Ystävälläni on polttarit tulevana viikonloppuna. Itse sain kuulla asiasta toiselta taholta. Olemme olleet ystäviä melkeinpä koko ikämme, mutta asuttu pitkienkin välimatkojen päässä, tosin ei tällä hetkellä. Meillä oli pari vuotta sitten aika paha riita, mutta sovimme sen. Viime vuonna tosin asia nousi taas pinnalle emmekä ole sen jälkeen nähneet, tosin olemme olleet puhelimitse yhteydessä. Mielestäni olemme yhä ystäviä ja kutsu häihiinkin on tullut, mutta mieltäni kaihertaa, etten ole saanut kutsua polttareihin. Itse ajattelin ainakin haluta ystäväni omiin tuleviin polttareihini, koska hän on kuitenkin ystäväni ja hauskaa seuraa. Suoraan en häneltä kehtaa asiaa kysyä enkä tarkalleen tiedä kuka polttareita edes järjestää (hänen nuoruudenystävänsä, luulisin). Ehkä teen kärpäsestä härkäsen, mutta jotenkin vain mieltäni kaihertaa tämä asia. Olin ihan varma, että tulisin osallistumaan polttareihin.

Kaikesta huolimatta olen menossa häihin ja toivotan kaikille kesämorsiamille onnea ja kaasoille tsemppiä!

6

2190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mimi

minä kaasona kysyin morsiammelta suoraan ketä hän tahtoo mukaan polttareihin ja sain listan. näin mukaan tulee vain kaikki halutut.
      ehkä sinä et ole kaivattu vieras...............

• kaaso

..kannattaa kysellä morsiammelta vaikka että onko polttareita näkyvissä tms ja antaa hänelle näin tilaisuus pyytää sinut ja silti et nolaa itseäsi jos nimesi on tarkoituksella unohdettu listalta..
      toivottavasti asiat selviävät :)

• Lulu

Hei! Mistä morsian voi tietää ketä sinne polttareihin on tulossa? On kaason ja sulhasen homma järkätä porukka kokoon. Jos morsian alkaa määräilemään omista polttareistaan, niin se on varmin tapa saada ns. kakku päin naamaa.Eikö olekin ihanaa, että on yksi sellainen asia, josta morsiamen ei tarvitse huolehtia! Ota yhteyttä kaasoon, ehkä hän ei ole hoksannut, että haluaisit tulla.

• Tuli
        Lulu kirjoitti:

Hei! Mistä morsian voi tietää ketä sinne polttareihin on tulossa? On kaason ja sulhasen homma järkätä porukka kokoon. Jos morsian alkaa määräilemään omista polttareistaan, niin se on varmin tapa saada ns. kakku päin naamaa.Eikö olekin ihanaa, että on yksi sellainen asia, josta morsiamen ei tarvitse huolehtia! Ota yhteyttä kaasoon, ehkä hän ei ole hoksannut, että haluaisit tulla.

Kaasolta kysyminen kuulostaa järkevältä. Äänestä voi sitten päätellä, onko ne sisäpiirikemut vai isommat pippalot.

• pirjo

ole vain tyytyväinen kuule!

• perhonen

Mulla tosin ei ollut kaasoakaan, mutta eräs ystäväni päätti polttarit silti järjestää. Olivatkin täysi yllätys. Kyseinen ystävä oli jostain vitsipostista napannut ystävieni sähköpostiosoitteita ja koonnut porukkaa siten. Kaikilla ystävilläni ei kuitenkaan sähköpostia ole, joten moni ystävä unohtui polttareiden ulkopuolelle sen vuoksi.

Mutta siis, mikäli morsiamella ei ole tietoa polttareistaan, osa ystävistä jää helpostikin polttariseurueen ulkopuolelle. Kannatan siis myös asian tarkistamista kaasolta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      243
      4203
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      118
      2661
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2412
    4. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      116
      1466
    5. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      81
      1462
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1189
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      78
      1107
    8. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      976
    9. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      973
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      171
      941
    Aihe