Kutsu polttareihin

epävarma

Ystävälläni on polttarit tulevana viikonloppuna. Itse sain kuulla asiasta toiselta taholta. Olemme olleet ystäviä melkeinpä koko ikämme, mutta asuttu pitkienkin välimatkojen päässä, tosin ei tällä hetkellä. Meillä oli pari vuotta sitten aika paha riita, mutta sovimme sen. Viime vuonna tosin asia nousi taas pinnalle emmekä ole sen jälkeen nähneet, tosin olemme olleet puhelimitse yhteydessä. Mielestäni olemme yhä ystäviä ja kutsu häihiinkin on tullut, mutta mieltäni kaihertaa, etten ole saanut kutsua polttareihin. Itse ajattelin ainakin haluta ystäväni omiin tuleviin polttareihini, koska hän on kuitenkin ystäväni ja hauskaa seuraa. Suoraan en häneltä kehtaa asiaa kysyä enkä tarkalleen tiedä kuka polttareita edes järjestää (hänen nuoruudenystävänsä, luulisin). Ehkä teen kärpäsestä härkäsen, mutta jotenkin vain mieltäni kaihertaa tämä asia. Olin ihan varma, että tulisin osallistumaan polttareihin.

Kaikesta huolimatta olen menossa häihin ja toivotan kaikille kesämorsiamille onnea ja kaasoille tsemppiä!

6

1964

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mimi

      minä kaasona kysyin morsiammelta suoraan ketä hän tahtoo mukaan polttareihin ja sain listan. näin mukaan tulee vain kaikki halutut.
      ehkä sinä et ole kaivattu vieras...............

    • kaaso

      ..kannattaa kysellä morsiammelta vaikka että onko polttareita näkyvissä tms ja antaa hänelle näin tilaisuus pyytää sinut ja silti et nolaa itseäsi jos nimesi on tarkoituksella unohdettu listalta..
      toivottavasti asiat selviävät :)

      • Lulu

        Hei! Mistä morsian voi tietää ketä sinne polttareihin on tulossa? On kaason ja sulhasen homma järkätä porukka kokoon. Jos morsian alkaa määräilemään omista polttareistaan, niin se on varmin tapa saada ns. kakku päin naamaa.Eikö olekin ihanaa, että on yksi sellainen asia, josta morsiamen ei tarvitse huolehtia! Ota yhteyttä kaasoon, ehkä hän ei ole hoksannut, että haluaisit tulla.


      • Tuli
        Lulu kirjoitti:

        Hei! Mistä morsian voi tietää ketä sinne polttareihin on tulossa? On kaason ja sulhasen homma järkätä porukka kokoon. Jos morsian alkaa määräilemään omista polttareistaan, niin se on varmin tapa saada ns. kakku päin naamaa.Eikö olekin ihanaa, että on yksi sellainen asia, josta morsiamen ei tarvitse huolehtia! Ota yhteyttä kaasoon, ehkä hän ei ole hoksannut, että haluaisit tulla.

        Kaasolta kysyminen kuulostaa järkevältä. Äänestä voi sitten päätellä, onko ne sisäpiirikemut vai isommat pippalot.


    • pirjo

      ole vain tyytyväinen kuule!

    • perhonen

      Mulla tosin ei ollut kaasoakaan, mutta eräs ystäväni päätti polttarit silti järjestää. Olivatkin täysi yllätys. Kyseinen ystävä oli jostain vitsipostista napannut ystävieni sähköpostiosoitteita ja koonnut porukkaa siten. Kaikilla ystävilläni ei kuitenkaan sähköpostia ole, joten moni ystävä unohtui polttareiden ulkopuolelle sen vuoksi.

      Mutta siis, mikäli morsiamella ei ole tietoa polttareistaan, osa ystävistä jää helpostikin polttariseurueen ulkopuolelle. Kannatan siis myös asian tarkistamista kaasolta!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1713
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1411
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1106
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      869
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      191
      766
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      97
      759
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe