hei.
Ajattelin kysellä miten erilailla ihmiset tämän homman tekevät..ongelmani siis tämä. Erotin kuvasta ihmisen, jolla on tukkaa refine edge-toiminnolla. Kuvan tukasta tulee irroitettuna hyvä, mutta kasvojen ääriviivat jäävät hieman röpöliäisksi ja selkeän punarajaiseksi. Olen kokeillut modify-toiminon contractilla saada esimerkiksi poskien alakaaret tasaiseksi, mutta eivät jostain syystä tasoitu kunnolliseksi..mitenkähn niistä saisi tasaisen ääriviivan? Contarctilla käytin px2 poistoluvuksi
Kiitos.
ääriviivat tasoitus kasvot + tukka
3
207
Vastaukset
- het potatis
kasvot pitää rajata eri tavalla kuin tukka, vaikka ihan manuaalisesti tekemällä saa varmasti sileämmän reunan. Lisäksi pitää tarvittaessa tilanteesta riippuen korjata värivirhettä, jota saattaa taustasta tai valosta johtuen tulla sinne rajauksen reunoille.
- vektoroija
Eli vektorityökalut käyttöön, niillä saa rajattua tasaisesti.
- ukko30v
Näinhän se on,
Vektoreilla saa tasaisinta jälkeä, eikä tee yhtään rosoisuutta.
Esim. posket,leuka paras tapa juurikin vektori kuten "pen tool"
Mutta hiukset,puut niin hermo menisi vektoroinnilla.
magnetic lasso, refine edge...
Ja jos hiukset näyttävät upotettuna taustaan liian "terävältä"
sormi työkalu on ihan kätevä, voi myös lisätä siististi hapsuja.
Huolellisuus/tarkkuus tässäkin hommassa oikeastaan on kuitenkin avainasemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622947
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802283
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361693- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450