Britney nykyään

Britney- fan 27 vee

Heippa kaikki Britney-fanit ja muutkin!

Minä olen tehnyt sellaisen huomion joka häiritsee minua. Olen ollut Britneyn supergani jo alusta asti ja sitä olen edelleenkin. Minua kuitenkin jotenkin harmittaa ettei Britney ole enää veroisensa. Toki hän on jo paljon vanhempi ja kahden lapsen äiti mutta silti.

Esimerkiksi toivoisin että hän olisi timmimmässä kunnossa kuin mitä on. Ei hän missään nimessä ole lihava vaan normaalipainoinen mutta kun katsoo esim vanhoja esityksiä ja vertaa Femme Fatale -esityksiin on ero selvä. Sama tansiitaidossa ja koreaografiassa. Tulee väkisinkin sellainen olo että eikö hän voisi treenata enemmän kuntoon ja vartaloaan jotta esitykset olisi lähempänä niitä entisajan mahtavia tanssiesityksiä.

Välillä tulee myötähäpeä hänen puolestaan kun laulut tulee aina playbackina (tämä ei ennen minua häirinnyt) ja tanssitaidoistaan tuttu Britney ei enää samalla tavoin säväytä. Olin katsomassa viimeks Circus -shown ja olihan se mahtava! Mutta miksei hän esim esiinny missään muualla kuin omilla kiertueillaan...esim MTV musci awardseissa? Hän vaikuttaa kauhean epävarmalta. Lieneekö sen v 2008 katastrofin vika ettei ole uskaltautunut lavalle enää esiintyjäksi. Silloin kun Circus -albumi ilmestyi ja promokiertue niin hän näytti uskomattomalta jälleen mutta lihosi sitten pitkin kiertuetta.

Oletteko muut huomanneet näitä samoja? Tiedän että nyt B-fanit haukutte minua huonoksi faniksi kun arvostelen Britneytä. Minä kuitenkin hurraan edelleen hänen puolestaan ja minusta hän on loistava ja sydämellinen tyyppi. Todellinen pop-legenda. Toivoisin vain niin että hän olisi enemmän itsevarma ja näkisi enemmän vaivaa itsensä ja tanssinsä sekä laulutaitonsa suhteen. Haluan entisen Britneyn takaisin itsevarmana ja upeana.

Britney forever!!!

29

2385

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alkup. kirjoittaja

      Niin ja pahoittelen kirjoitusvirheitä. Olisi pitänyt oikolukea ennen viestin lähetystä.

    • bellali

      Olet oikeassa, muutkin ovat huomanneet saman.

      Briitukka on liian paksu niihin esiintymisasuihin, hän on ala-arvoinen esiintyjä ja surkea laulaja. Jos laulamisesta nyt voi edes puhua hänen kohdallaan.

      Mutta hänen hardcore-faninsa pitävät häntä edelleen ihanana ja ostavat konserttilippuja hänen playback-konserttiinsa, joten miksi muuttua? Miksi nähdä vaivaa ollakseen Beyoncé jos Tuksu-tyyli kelpaa.

      Pahoittelen jos joku nyt loukkaantuu mutta Briitukasta on vaikea keksiä mitään hyvää sanottavaa.

      • patija

        Muutkin? Ketkä ovat nämä "muut"? Christina fanit?

        Ja kuka on Briitukka?

        Minusta jokainen nainen saa ahtaa itsensä minkälaisiin vaatteisiin ikinä vain tahtoo, koska jokaisen kroppa on oma kroppa, eikä kenenkään tarvitsisi olla häpeissään siitä. Lisäksi, Britney on aika kaukana oikeasti vaatteisiin ahtautumisesta... toivoisin olevani itse samassa kunnossa!


    • Britney -fan 27 vee

      Kyllä Britneyn esitykset ovat vieläkin minusta upeita. Valitukseni johtuu siitä että tiedän että hän pystyy (tai on ainakin pystynyt) parempaankin. MInä kuulun juuri niihin ikifaneihin jotka uskollisesti ostavat hänen levynsä ja käyvät hänen konserteissaan. MInusta hänessä vaan on sitä jotain. Luulen kyllä myös että yksi syy siihen ettei hän pyri parhaimpaansa onkin juuri se ettei tarvitse. Ja onhan hän ihan laiha tyttö, mutta ei Hollywoodin mittakaavassa. En sitten tiedä onko se edes huono asia. Pidän hänen musiikistaan ja hänestä ihmisenä (vaikken tietenkään oikeasti tunne häntä). Kaipailen vaan sitä vanhaa Britneytä takaisin...

    • Haloobbb

      Eiköhän Britney FF Tourin loppuun mennessä oo samassa kunnossa ku Circuksen promoesityksissä.
      Ja kyllä se Britney on osottanu tanssitaitonsa tässä Femme Fatale Tourin varrella esittämällä Im Slave 4 U't, Hold It Against Me't ja Till The World Endsit, varsinkin dancebreakin.

    • huoh........

      Miten joku voi myöntää olevansa kyseisen henkilön fani? Tuskin toitotat tuota ulkomaailmassa. Siis jos olet siellä edes käyny vuosikausiin...

      • Alkup.

        Oi kyllä, kaikki tietävät faniudestani enkä häpeä sitä yhtään. Ja ihan normaali työssä käyvä (tällä hetkellä äitiyslomalla) pienen lpasen äiti olen. :)


    • huoh..............

      No sääliksi käy pentuas. Noin tyhmä äiti.

      • Alkup.

        Voi voi sentään, sääliks käy itseäsi kun olet noin lapsellinen :D Sillätuskin sentään on mitään merkitystä äitiyteeni ketä fanitan.


      • bellali
        Alkup. kirjoitti:

        Voi voi sentään, sääliks käy itseäsi kun olet noin lapsellinen :D Sillätuskin sentään on mitään merkitystä äitiyteeni ketä fanitan.

        Ikävä kun joku on noin lapsellinen. Ahdasmielistä haukkua jotakuta fania henkilökohtaisesti vain siksi että fanittaa jotain artistia. Joillakin on edelleen se käsitys että kukaan muu kuin pikkukakarat ei kuuntele Britneytä ja sehän ei pidä paikkaansa. Monet aikuiset fanittavat häntä ja kuuntelevat hänen musiikkiaan.

        Sama on Christinan kohdalla. Fanit ovat kasvaneet aikuisiksi idolinsa mukana. Varmasti uusiakin faneja tullut, varmaankin molemmille kun ovat kuitenkin niin pitkän uran tehneet.


    • bitneyfani<3

      Heippa! :) Olen 15 .v. Britneyfani! Olen tykännyt siitä noin. 3 vuotta. Minusta Britneytä voi fanittaa minkä ikäinen tahansa ihan, niinkuin ketä muutakin julkkista. Sitää paitsi jos olet 27-vuotias, olet todennäiköisesti tykännyt Britneystä jo ensi hiteistä asti :) No niin sitten asiaan, minustakin Britneyn tyyli on muuttunut (onhan vuodetkin vierineet). Hän ei enää tanssi niinkuin ennen. Hän jopa saattaa näyttää ihan eriltä kuin pari vuotta sitten. En tarkoita vanhentumista, mutta jotenkin näkö muuttunut. Tuon huoh-henkilön kommentit ovat aika tyhmiä! Lapsellahan on kivaa kun tämän äiti tykkää Britneystä! Ei ainakaan mua haittais! :) Britneyllä oli vaikeaa pari vuotta sitten mutta nyt hän on onnellinen taas!!! Britneytä aina vähätellään ja pidetään sekona jne., mutta kestäisittekö itse olla niin kuukuisa? Ei olisi enää yksityisyyttä kuin omassa kodissa. Ei ihme että herkimmät masentuu. Ihanaa että Britneyllä on faninsa!!!

      • bellali

        Olipas mukava viesti "bitneyfani


    • BS23

      Heips! Täällä 23-vuotias Britney-fani, ensimmäisestä hitistä asti eikä loppua näy :).

      Oon osittain samoilla linjoilla sun kanssa. Mutta mua ei haittaa yhtään, että sitä löysää on tullut vatsaan ja enää kroppa ei ole sama kuin parikymppisenä. Päinvastoin, on kiva huomata, että miten kroppa muuttuu aikuistumisen myötä ja varsinkin, kun saa lapsia. Moni hollywood-julkkis sitten pelästyy aikuisten tuomia muutoksia ja siinä paineessa alkaa leikkelee itteään. Pidän luonnollisuudesta ja pidän todella paljon siitä, että Britney arvostaa perhe-elämää eikä niinkään anna hollywood-paineiden muuttaa itteään.

      MUTTA siinä mielessä, jos/kun hän käyttää keikoilla noita paljastavia alusvaate-tyylisiä vaatteita, niin olishan sen kropankin hyvä olla todella näyttävässä kunnossa.
      Joten suosittelisin, että Britney käyttäys keikoilla vähemmän sekstisiä vaatteita. Housut jalkaa vaan, niin näyttäisi mun silmissä paremmalta :).

      Playback-laulu ei mua mitenkään häiritse, sillä tiedän keikoille mennessä, että ne nopeatempoiset biisit tulee nauhalta. Hitaammathan laulaakin livenä, kun ei tarvi tanssiliikkeitä tehdä, riittää mulle :).
      Olen kuullut joskus nuorempana, Britneyn alkuaikoina, niitä livevetoja esim. Crazy-biisistä. Mutta tulin tulokseen, että kuuntelen ennemmin nauhalta (mutta jossa britneyn ääni kuuluu esim.kertosäkeessä) ja nään sen tanssiliikkeet. Sillä niissä livevedoissa tuollasissa menevissä biiseissä Britney ei voinut tanssia samalla lailla, joten livevetona aika tylsää katsottavaa...

      Ja mitä tulee nykyiseen tanssiin, niin ehkäpä voisi harjotella enemmän, tai todellakin voisi. Oli ne sillon nuorempana upean näköisiä!! Enää ei harmikseen tanssi sellaisia koreografioita...

      Mutta kaikesta huolimatta, hyvää treeni- ja illanviettomusiikkia sekä Britneystä huokuu edelleen se sydämellisyys :).

    • Britney4-ever<3

      Musta on törkeetä et tolleen haukut Britneytä! Britney on ihminen niinkuin me muutkin. Brit näyttää täydelliseltä just sellsenansa kun on!!

      • fani123456789

        Ei hän Britneytä mielstäni haukkunut, mutta ihanaa että häntä puolustetaan! (Olen itsekin suuri Britneyfani!!!) Ja onhan hän tosi ihana sellaisena kuin on. Ja minusta hän on lihaksikkaan näköinen ja treenannut paljon kiertueelleen.


    • MIELIPIDE.

      Britney on jäykistynyt tanssiohjelmissaan. Eli mielestäni hän tanssii jähmeästi ja jotenkin kuin liimassa.
      Luulen että tuo liittyy bibolarin lääkkeiden sivuvaikutukseen.
      Hänellä on varmasti mahtava lääkearsenaali että pysyy rauhallisena.
      Jenkit muutenkin tuppaa ylilääkitsemään ja luulen että Britneylle voisi tehdä hyvää pienen pieni viilaus lääkkeisiin.

      • vastaus123

        Hän on eräässä lehtijutussa itse sanonut että hänen isänsä lääkitsisi häntä liikaa. En tiedä on niin.


      • surullista
        vastaus123 kirjoitti:

        Hän on eräässä lehtijutussa itse sanonut että hänen isänsä lääkitsisi häntä liikaa. En tiedä on niin.

        Isä ja eksä vielä holhoojina, huh huh.


    • Mitä Britneyn vartaloon tulee,se on hyvä juuri sellaisena kuin se on. Upea kroppa.

      Olen HC-fani,todella, mutta voin minäkin myöntää sen, että hänellä ei nyt ole paras vaihe menossa, mutta levyt ovat toinen toistaan loistavampia ja Britneyssä tosiaan on sitä jotain! Äänikin on persoonallinen(tarkoitan siis ääntä itsessään,esim puheääni ja -tapa). Rakastan Britneytä. Olen ollut fani alusta asti ja näin on oleva aina.

    • Samat sant tässäkin:)

    • 12345678987654321

      en usko että britney elää enää kovin montaa vuotta... Ollu jo useamman vuoden aika vässähtäneen olonen ja nyt eros ukostaankin. toivottavasti ei itsaria tee kun on sillä ne pari muksuakin.

    • suuri_fani:)

      Oon 15-vuotias Britneyn fani ja vaikka oon kuullu paljon ennakkoluuloja ja tietynlaista asennetta Britneytä kohtaan, en oo hävenny faniuttani vaan ollu ylpeä mun idolista.

    • Max Martin

      Hei kaikki Britneyn fanit ja kriitikot myös!

      Britney ei ole mitenkään jäykistynyt tanssiessaan, vaan hänellä on kokonaan uusi tanssityyli, jonka nimi on Trance. Että se uusi tanssityyli tuli tähän maailmaan jo yli 2 vuotta sitten, että koittakaa nyt jo pikkuhiljaa toipua siitä järkytyksestänne. Että vaikka kuinka fanit toivoisivat, niin Britney ei ole muuttumassa takaisin 20-vuotiaaksi, vaan hänkin on jo yli kolmekymppinen nainen.

    • JKKIO

      NIINKKÖ

    • Ilovebritbrit
    • 4+11

      VITTU BRITNEY SPEARS

      VITTU SITÄ HUORAA

      HÄN EI TEE MITÄÄ MUSIIKKII VAAN JOTAIN SAATANAN SEKSIKÄSTÄ KIELI HAMPAISIIN-JUTTUA
      SILTI HÄN ON MAAILMAN TOISEKSI KUULUISIN LAULAJA????

      VOI VITTU TEITÄ BRITNEY SPEARS FANEJA

      MICHAEL JACKSON TEKEE AITOA MUSIIKKIA JA HÄNEN MUSIIKKIANSA KUUNNELLAAN VIELÄ 30 VUODEN JÄLKEENKIN (KS THRILLER 1980 JA SITÄ ENNEN) JA MICHAEL JACKSON ON MAAILMAN KUULUISIN JA PARAS LAULAJA TOISIN KUIN JOTKUT BRITNEY-HUORA JA LADY GAGA.

    • BritneyLover

      Hei, olin ollut kova Britney-fani 12-vuotiaana ja hän on edelleenkin yksi lemppareistani. :) Tosin hän on kyl ollut aina sama ihminen, mut tyyli periaatteessa muuttui 2000-luvun puolivälissä ja 2010-luvun alussa, mut hän on edelleen sama Britney kuitenkin. ^_^ Sääli, että hänellä oli noin 9-10 vuotta sitten todella rankkaa, kun huumeissa oli ja juorulehdet ja salakuvaajat olivat hänen perässä. Tuolla Amerikassa julkisuus on rankempaa, kuin Suomessa, että sääliksi käy heitä. :( Plus tykkään Britneyn uudemmastakin musiikista esim. Work Bi**h teki muhun vaikutuksen. :) Ihmettelen kuitenkin, että miks hänen Britney Jean-levyllä ei oo kiertuetta. :/ Britney on aina ihana ja todellinen legenda ja olisi ihanaa nähdä joskus hänet livenä. <3 Britneyn lisäksi kuuntelen rock ja metallimusiikkia, ihan vain, jos kiinnostaa joitakin, jotka pitää popin lisäksi myös rockista ja metallista. :)

    • BritneySpears4life

      Olen niin ylpeä Britneystä kun hän on saanut itsensä nyt parhaimpaan kuntoon ikinä! Glory albumi on aivan paras ja Vma esitys oli henkeäsalpaava! Hän on tullut ottamaan kruununsa takaisin ja näyttämään mistä hänet on tehty!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4260
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      4172
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      3946
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2787
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      78
      2495
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      128
      2088
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2084
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      193
      1986
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1639
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1432
    Aihe