hei.
Mistä saan tietooni mitkä CD ja DVD-levyt toimivat koneellani. Minulla on HP Pavillion P6000 Series PC- pöytäkone ja yritin toistaa siinä poltettua DVD-R-levyä, mutta ei toiminut. Levyllä näyttäisi kumminkin poltettaneen jotain. Mistä tiedän, mitkä formaatit koneessani toimivat, että tiedän vastaisuudessa ostaa oiekanlaisia CD ja DVD-levyjä?
Olen yrittänyt netistä ettiä tietoa, mutten löytänyt.
Levyformaattien toisto koneella-mistä tiedän mitkä toimivat
5
212
Vastaukset
- kuk345aert
Lue käyttö-ohje.
En tiiä missä se on, enkä löytänyt netistäkään.
- 17+1
http://h20180.www2.hp.com/apps/Lookup?h_pagetype=s-001&h_lang=fi&h_client=s-s-r2515-1&h_cc=fi&h_query=HP Pavilion p6000 Desktop PC series
tuolta valitset oman koneesi ja sit käyttöoppaat - Pikkusen tietoja
Onko asema alkuperänen?
Minkä merkkinen? (katso tiedot.)
Mikä käyttis?
Onko koodekit asennettu?
Onko Dvd toisto ohjelma asennettu?
Mikä polttoohjelma
Millä formaatilla poltit sen?
- Asenna koodekkipaketit, asenna dvd toisto ohjelma, kokeile uudestaan.
- Kokeile dvd soittimella myös levyä.
Kävin katsomassa tuolta käyttöoppaasta ja ei se kertonut kyllä , kertoi vain uudelleenasennuslevyista, mutta ei ollut sinänsä mitään tuotetietoutta koneesta.
Hain tuolla tuotenumerolla. Oli aloitusopasta yms, muttei tuotetietoutta.
Asema on alkuperäinen, tää on malli p6548sc, käyttis on windows seiska. Kodeekeista en tiedä onko asennettu..kyllä ainakin CD-R- levylle poltetut kuvat näkyvät koneella.
DVD- toisto-ohjelman asennuksesta en tiiä, mutta kyllä tämä mun DVD-elokuvia toistaa.
Poltto-ohjelma on Burnaware, mutta DVD-R minkä yritin avata, ei ollut minun koneella poltettu..en tiedä millä se on poltettu..jollain pikapoltolla kuulemma, Formaattia en tiiä.
DVD-soittimella ei kyseinen levy auennut, eikä kotiteatterillakaan.
en tosiaan tiiä tietokoenista hirveesti, mutta mistä tiedän milloin pitää päivitellä jotain ajureita ja muita juttuja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115926- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48549- 72483