hei.
Mistä saan tietooni mitkä CD ja DVD-levyt toimivat koneellani. Minulla on HP Pavillion P6000 Series PC- pöytäkone ja yritin toistaa siinä poltettua DVD-R-levyä, mutta ei toiminut. Levyllä näyttäisi kumminkin poltettaneen jotain. Mistä tiedän, mitkä formaatit koneessani toimivat, että tiedän vastaisuudessa ostaa oiekanlaisia CD ja DVD-levyjä?
Olen yrittänyt netistä ettiä tietoa, mutten löytänyt.
Levyformaattien toisto koneella-mistä tiedän mitkä toimivat
5
176
Vastaukset
- kuk345aert
Lue käyttö-ohje.
En tiiä missä se on, enkä löytänyt netistäkään.
- 17+1
http://h20180.www2.hp.com/apps/Lookup?h_pagetype=s-001&h_lang=fi&h_client=s-s-r2515-1&h_cc=fi&h_query=HP Pavilion p6000 Desktop PC series
tuolta valitset oman koneesi ja sit käyttöoppaat - Pikkusen tietoja
Onko asema alkuperänen?
Minkä merkkinen? (katso tiedot.)
Mikä käyttis?
Onko koodekit asennettu?
Onko Dvd toisto ohjelma asennettu?
Mikä polttoohjelma
Millä formaatilla poltit sen?
- Asenna koodekkipaketit, asenna dvd toisto ohjelma, kokeile uudestaan.
- Kokeile dvd soittimella myös levyä.
Kävin katsomassa tuolta käyttöoppaasta ja ei se kertonut kyllä , kertoi vain uudelleenasennuslevyista, mutta ei ollut sinänsä mitään tuotetietoutta koneesta.
Hain tuolla tuotenumerolla. Oli aloitusopasta yms, muttei tuotetietoutta.
Asema on alkuperäinen, tää on malli p6548sc, käyttis on windows seiska. Kodeekeista en tiedä onko asennettu..kyllä ainakin CD-R- levylle poltetut kuvat näkyvät koneella.
DVD- toisto-ohjelman asennuksesta en tiiä, mutta kyllä tämä mun DVD-elokuvia toistaa.
Poltto-ohjelma on Burnaware, mutta DVD-R minkä yritin avata, ei ollut minun koneella poltettu..en tiedä millä se on poltettu..jollain pikapoltolla kuulemma, Formaattia en tiiä.
DVD-soittimella ei kyseinen levy auennut, eikä kotiteatterillakaan.
en tosiaan tiiä tietokoenista hirveesti, mutta mistä tiedän milloin pitää päivitellä jotain ajureita ja muita juttuja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450