Olen kuullut, että jotkut lapset ovat sopineet tapaavnsa nimimerkin takana olevan henkilön 'kaupungilla' tms. (Helsingissä)
Varoittakaa tästä lapsianne, kyseessä alaikäiset lapset, jotka eivät tiedä kuka on nimimerkin takana!Vaikka jonkun kohdalla olisi oikeasti samanikäinen Gosu tms. kaveri, ei se aina näin ole, tästä saamem lukea lehtien palstoilta.
Kuulin tämän oman tyttäreni kautta, joka käy silloin tällöin Gosussa.
Tämä ilmiö tietty koskee muuallakin netissä liikkuvia! Eikä ole todellakaan turvallista!
Gosu ja lapset
17
628
Vastaukset
- ihmettelevä?
Mikä on Gosu..?
- vastaaja14
gosupermodel.fi
where girls rule ;) - Dr Oz White Kidney B
I had bookmarked this. You should keep posting this type of knowledgeable information. I am happy with the given information and new learning.
Dr Oz White Kidney Bean Extract
- oisko,,,
varmaa jtn uutta huumetta
- nea havana
moi jouluhyvä
- huoooooooh....
Gosu on Gosupermodel, yks peli.
- gosuttaja
Gosupermodel on tyttöjen sivusto :)
- ~ Liar Liar ~
Nettikavereiden tapaaminen IRL (= In Real Life) on kyllä ihan turvallista, kunhan käyttää tervettä järkeä! : ) Minä olen netin kautta tutustunut moniin tyyppeihin, joista on tullut minulle erittäin läheisiä ystäviä. Kertaakaan en ole vielä törmännyt pedofiilipapparaiseen, mutta en kuitenkaan ole turhan sinisilmäinen: olen aina varovainen, enkä koskaan lähde tapaamiseen ilman vanhempia ja aina sovitaan tapaaminen yleiselle paikalle. Lisäksi puhutaan yleensä kaverin kanssa puhelimessa ennen tapaamista - vaikka se ei aina välttämättä ole 100 % konsti, se auttaa yleensä selvittämään, onko toinen osapuoli varmasti samanikäinen ja sitä sukupuolta, mitä väittää olevansa. : )
- recaptcha
~ Liar Liar ~, tekstisi oli niin selkeästi kirjoitettu että epäilen sinun olevan aikuinen tervehenkinen ihminen.
- GosuTyyppi
Olen itse gosussa ja kavereinani on vain niitä joita tunnen ja en íkinä kyllä lähtis tapaan jtn tuntematonta jonnekki keskustaan -.-
- GosuTyyppidahs
GosuTyyppiA.dhmjzöudmhdmyh
YdmmdymfU
/ts
- moi vaa täs vastaus
No yleensä ne on kyl ihan turvallisii juttui kuhan käyttää järkee eikä lähe kenenkää täysin tuntemattoman kaa "miitille"
- 12-vuotias
Itekkin oon pari kertaa siellä mittejä(tapaamisia useiden henkilöiden kanssa) järjestänyt. Sinne vaan foorumille menin ja ilmotin ajan ja paikan(paikkana oli koskikeskus jossa sitten shoppailtiin). Ekalla kerralla oli 5 ihmistä, toisella kerralla oli 14. Oli tosi kivaa meillä, eikä ketään pedareita tullu
- jlukeadan
No content is comparable and admirable then this mentioned for the explanations, a must one to read for everyone.
[ where to buy garcinia cambogia ][ where can I buy garcinia cambogia ][ stores that sell garcinia cambogia ] - slendera garcinia ca
Its a great masterpiece written up here i wish to have a more brief reading of it now and in future.
slendera garcinia cambogia - Dr Oz Forskolin
In the digital world, one can have advantage of easy access to valuable knowledge. You are putting effort to provide your visitors as much as possible and this should be appreciated via comments.
Dr Oz Forskolin - YerahaLuis
The product label ought to state the chlorogenic acid level see above since chlorogenic acid is that the inhibitor gifts in raw
pure green coffee bean plus
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289