HAEN matka seuraa Lumoava Thaimaahan matkalle.
Vosiktko lähteä kanssani matkalle. Olisi 35-52 vuotia nais henkilö. Olisit raittiin puoleine. En lähde ryyppy reisulle enkä seksi matkalle. Voin otta illalla jos tahdot lasi viinni tai pullon olutta. En tykkää olla humalassa. Voitaisiin asun samassa hotelissa. Jos haluat niin kunpikin omassa huoneessa. Matkan kesto voisi olla 3-6 kuukautta. Vosi tulla vaikka toukkussaa takaisn Suomeena. Olisi hyvä jos osaisit hiukan englantia. Pitäsin luonosta, rauhasta, mietiskelystä, merestä, saarista ja lämmöstä. Vosi läheä ääkki lähdöllä Oulusta tai vosi ottaa pelkän lennon. Minä olen 44 vuotias Henrik. Olen ammatiltani sairanhoitaja. Olen 175cm pitkä. Painoa on kertynyt 78kg. Minä en ole aviossa en kihloissa. Asun Oulussa. Ei ole lapsia.Voisi olla yhdessä matkalla. En ole aiemmin käynyt Thaimaasssa. Yksin on tyly matkustaa. Lähde sinä minulle seuraksi. Jos laitetaan rahat yteen ns. koriin ja lähdettä matkalle tai, että minä maksan vaikka lennot. Olen vakaa varaine hyvin toimeen tuleva. Eläminen makssa Thaimaassa noni 200€-300€ kuukaudessa. Syy miksi haluan talveksi pois Suomesta on kylmät ilmat ja ikävä syksy. Haluan irtaantua 21 vuoden työ urastani. Voitko laittaa e-mail viestin [email protected]. KIITOS
HAEN matka seuraa Lumoava Thaimaahan matkalle.
pv henrik oulu
0
136
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733