Etsin hyvä ja eduulinen pölypussiton imuri.
Kellään kokemuksia sellasesta kuin Green Cyclone 2000W? On 70e
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/40778/chdns/Green-Cyclone-2000W-polypussiton-polynimuri
Imuroiko hyvin?
Kuinka usein täytyy putsata suodatin? Onks se helpoa ja nopeaa?
Kiitos!
Green Cyclone 2000W pölypussiton pölynimurista kokemuksia
8
8173
Vastaukset
- ?????!
Suodattimen putsauksen tarve riippuu missä tuo suodatin on. Jos suodatin on niinkuin näyttäis säiliön ulkopuolella, niin puhdistus moottorisuodattimen osalta aina kun tyhjennät säiliön ja tuon hepan osalta harvemmin. Jos siis edelläkuvattu pitää paikkansa on moottorisuodattimen putsaus helppoa ja nopeaa, harjaat pehmeällä harjalla puhtaaksi ja laitat takaisin. Säiliöön voit imeä roskia n. 4-5cm verran.
- Irma imuroija
Itselläni on kyseinen imuri ja se ei ole osoittautunut niin käteväksi kuin mitä odotin. Säiliö täytyy tyhjentää joka imuroinnin jälkeen, muuten alkaa haisemaan. Meillä tosin on koira jonka karva voi aiheuttaa hajun. Säiliön tyhjentämisen jälkeen se täytyy pestä ja myös suodatin täytyy pestä pölystä. En ole kokeillut harjaamista. Kaikki vesi ei tule säiliöstä ulos ja on hidas kuivumaan...
Melutaso on myös korkeampi kuin mitä odotin. Pienimmällä säädöllä on siedettävä melu.
Itse ostin sen hinnan perusteella enkä ole varma sijoittaisinko saman summan enää tuohon laitteeseen. Suutin ei ole paras mahdollinen ja johto on todella lyhyt. - Paavokas
En suosittele pölypussittoman imurin ostoa, sillä pölypussin vaihtaminen on niin paljon vaivattomampaa kuin säiliön tyhjentäminen. Säiliö täytyy tyhjentää jokaisen siivouksen jälkeen ja huonolla tuurilla joudut ronkkimaan paskan käsilläsi säiliöstä ulos.
Mutta siis imuteho on kyllä ihan hyyvä kyseisessä imurissa ja muutenkin oikein nätti vehje. Mutta ällöttävää hommaa tuo putsaaminen...- Pussit heiluu muuten
Kyllä dyson 29 on ihan helppo joka imuroinnin jälkeen kipata tyhjjäksi, pikku siisti homma ei mitään kaiveluita. Pussillista en ottaisi enää.
- asde1
Omat kokemukset on kyllä ihan päinvastaisia edellisten kanssa...
Ensinnäkin olen omistanu dysonin, joka lahosi uskollisen palveluksen jälkeen ja koska en raaskinut ostaa uutta, päädyin tähän halppisversioon.
Melutasoltaan GreenCyclone on jopa hiljaisempi kuin dysoni, varsinkin kun imutehoa löytyy sen verran, ettei Vihriksen tartte huutaa täysillä oikeastaan ikinä. (Dysonissa ei tehonsäätöä edes ollut)
Toisekseen, en tiedä mitä liisteriä nuo edelliset ovat imureillaan imuroineet, koska kyllä ainakin oman kaksion moskat lähtevät säiliöstä ihan vaan kippaamalla roskikseen. Ja lisäksi säiliö aukeaa molemmista päistä, joten sieltä ei taatusti tarvitse mitään käsin tonkia...
Muutenkaan ymmärrä miksi se säiliön tyhjentäminen käytön jälkeen on ongelma? Mielummin minä ainakin kippaan ne moskat samantien piharoskikseen, kuin jätän kaappiin muhimaan, josta imuri sitten ampuu pikkupikku itiöt ympäri kämppää seuraavalla käyttökerralla... - hyvåö
Kävin kanssa tuon samaisen imurin ostamassa.
Huonona puolena kovempi ääni normaaliin imuriin verrattuna.
Itselläni on karvainen kotieläin, kaksioni olen imuroinut aika monta (7-10) kertaa ilman tyhjennystä, joten minä en ole ainakaan kokenut tarvetta tyhjentää säiliötä joka imuroinnin jälkeen.- sensei Jartsa
Juu, olen ehdottomasti pölypussittomien imureiden kannalla. Itse olen intohimoinen imuroija. Siihen saattaa edesvaikuttaa kaksi mopsiamme. Aiemmin imuroin pölypussillisella imurilla ja siinä alkoi harmittamaan imutehojen heikkeneminen parin imurointikerran jälkeen. Hankin Dysonin ja jopas alkoi tulemaan puhdasta! Hienointa on nähdä työn tulos kun tyhjentää säiliön ulkoroskikseen. Tyhjentäminen sinänsä ei ole hankalaa, sekuin kippaa roskin. Juu ääntähän Dysonissa piisaa, mutta ei se ainakaan minua hidasta. Ostin toiseksi imuriksi Dysonin varsi-imurin ajatuksenani oli viedä se mökille. Osoittautui kuitenkin niin käteväksi että se jää rikkaimuriksi kotiin. Pikaimurintiinkin se käy mahtavasti! Eteinen pölyttömäksi ennen veraiden tuloa minuutissa...
Ajattelin hankkia mökille tuollaisen Green Cyklonin. Toivon mukaan se ajaa asiansa. Saisin sieltäkin pölypussillisen imurin vaihtoon.
- henrik ijös72
miten prego aukeaa?
ei millään aukea?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4663664Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152726Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2762114Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4431988Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841344- 1561251
Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631108- 791025
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä411008- 56999