on: Geela Aliisa Matilda, mielipiteenne?
Tyttö on tällä hetkellä 1,5-vuotias, ja normaalin kokoinen.
Keskos tyttöni nimi
7
901
Vastaukset
- olisin
pelkästään Aliisa Matilda.
Onneksi hän voi hyvin!- ean
Aivan, Geela on ihan mieltä vailla oleva nimi. Tuskin sitä kukaan edes lemmikillekään antaisi.
Nimeksi pelkästään Aliisa Matilda!
- pena3
Geeli näin kavereiden kesken?
- Harakka
Kamala nimi! Pitääköhän paikkaansa edes? En jaksa nyt mennä vrk:n sivuille tarkistamaan. Keskostyttö on muuten yhdyssana.
- Hilanda
Ystäväni nimi on Geela, uskon että näitten "40v" yh mammojen muksujen nimet on jtn ville,roope, sofia , annika yms tollasii normaaleja ja rumia, mun mielestä ulkomaalaset nimet on kauniita varsinkin oman ystäväni nimi, on se kivempaa ettei tuu saman nimisii vastaan. Vaihdevuode höyryissä tuutte tänne kirjottaa :)
- 1säpappa
Entäs pojan nimet sit. Pikkuveljellä joskus 80-luvulla oli kerran kavareita kylässä. Isäpuoli kysy ketkä oli, ja pikkuvalihän vastas: Joni, Roni,, Toni ja mitä niitä nyt olikaan, mut kaikki samoja nimiä.
2000-luvun alussa taas kaikkien poikien nimet oli Eetu, peetu, veeti jne.
Ohos, mulla on radio päällä, ja siellä kerrottiin et tyttärelläni tänään nimipäivä (no hei, olen mies, joten en muista edes omaa nimpparia).
- pinkki
Geela on hyvä nimi siinä missä muutkin tämän päivän erikoiset, jollekin voi tulla mieleen geeli, mutta haitannooko tuo nyt hirveästi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!631996Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka731342La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt131039- 101966
- 91895
- 105742
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko48622- 38554
- 56527
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus244493