on: Geela Aliisa Matilda, mielipiteenne?
Tyttö on tällä hetkellä 1,5-vuotias, ja normaalin kokoinen.
Keskos tyttöni nimi
7
892
Vastaukset
- olisin
pelkästään Aliisa Matilda.
Onneksi hän voi hyvin!- ean
Aivan, Geela on ihan mieltä vailla oleva nimi. Tuskin sitä kukaan edes lemmikillekään antaisi.
Nimeksi pelkästään Aliisa Matilda!
- pena3
Geeli näin kavereiden kesken?
- Harakka
Kamala nimi! Pitääköhän paikkaansa edes? En jaksa nyt mennä vrk:n sivuille tarkistamaan. Keskostyttö on muuten yhdyssana.
- Hilanda
Ystäväni nimi on Geela, uskon että näitten "40v" yh mammojen muksujen nimet on jtn ville,roope, sofia , annika yms tollasii normaaleja ja rumia, mun mielestä ulkomaalaset nimet on kauniita varsinkin oman ystäväni nimi, on se kivempaa ettei tuu saman nimisii vastaan. Vaihdevuode höyryissä tuutte tänne kirjottaa :)
- 1säpappa
Entäs pojan nimet sit. Pikkuveljellä joskus 80-luvulla oli kerran kavareita kylässä. Isäpuoli kysy ketkä oli, ja pikkuvalihän vastas: Joni, Roni,, Toni ja mitä niitä nyt olikaan, mut kaikki samoja nimiä.
2000-luvun alussa taas kaikkien poikien nimet oli Eetu, peetu, veeti jne.
Ohos, mulla on radio päällä, ja siellä kerrottiin et tyttärelläni tänään nimipäivä (no hei, olen mies, joten en muista edes omaa nimpparia).
- pinkki
Geela on hyvä nimi siinä missä muutkin tämän päivän erikoiset, jollekin voi tulla mieleen geeli, mutta haitannooko tuo nyt hirveästi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",315222Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1412444- 1392118
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee541947Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171800"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!571317Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1711121Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää70971Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.313889Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa172810