Sisäinen siirto S-ryhmässä

Ihmettelevä20

Hei!

Haluaisin omakohtaisia kokemuksia ko aiheesta. Tai onko työpaikan (perus kassatyö) vaihto edes mahdollista yrityksen sisällä, tai kuinka helposti sellainen järjestyy? Pomon kanssa juttelua ja paperisotaa? Tässä tapauksessa kyseessä olisi muutto uudelle paikkakunnalle opiskelupaikan perässä
.
S-ryhmän nettisivuilta en paljoa apua saanut, kappaleen verran tekstiä oli, muttei mitään konkreettista tietoa. "S-ryhmässä kannustetaan henkilöstöä sisäiseen liikkuvuuteen, hakemaan uusia haasteita toisista toimipaikoista ja jopa toisilta toimialoilta." Näin sanovat, mutta mietin että miten asiat mahtavat mennä sitten käytännössä..

4

7620

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cgsdfs

olin tässä kesällä uuden s-marketin ryhmähaastattelussa. siellä oli mukana pari prisman nykyistä kassaa kanssa haastattelussa muiden joukossa. eli jo s-ryhmässä työskentelevät kävivät saman rekry prosessin, kuin muutkin saamatta suoria siirtoetuja. en päässyt jatkoon niin en tiedä palkkaatiinko heitä.

• 4+6

Mä olen mennyt sisäisellä siirrolla toiseen yksikköön. Itse ei tarvinnut muita paperihommia hoitaa kuin työsopimuksen allekirjoittaminen uudessa paikassa. Nykyisessä yksikössä oli siis työpaikka auki. En edes hakenut paikkaa, vaan minua kysyttiin sinne.

• Rupinaamainen

Riippuu vahan missa oot toissa mut tokin sisaisessa netissa on avoimia tyopaikkoja, ja meilla ne kaikki alueen vapaat tyopaikat myos tulostetaan ilmoitustaululle kaikkien nahtavaksi. Sisaista sintraa paasee kuka vaan kysymalla kattelemaan. Mutta jos sulla on ideaa minne haluut ja mita tekemaan ni pista tokin avoin tyohakemus. kattoo ne niitakin! ja siella mun mielesta on kohta missa lukee etta ootko tokilla ollu toissa tai ootko talla hetkella. eikohan se silla menis?

• kggjdoa

Juttelet pomos kanssa, niin eiköhän se voi tiedustella uudesta kaupungistas oisko siellä töitä tarjolla sulle. Siirto tosiaan käy ihan kätevästi, eikä vaadi muutakuin uuden työsopparin allekirjoittamisen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5239
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3440
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2830
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      56
      2643
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      170
      2312
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2119
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1881
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1845
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe