Nimeni on Martin H Teräsvuori

Martin H Teräsvuori

Olen saamani julkisuuden ansainnut vaikken sitä vielä kykene ymmärtämään. Minä tykkään olla julkkis ja sitä riittää koko lopun elämäni, ovat ystäväni luvanneet pyhästi jopa kätensä ristissä. Kaikki rikokset mitä teen päätyy julkisuuteen, tällöin lapsenikin näkevät millainen rikollinen ja lurjus olen. En siis ole tavallinen isä, olen talousrikollinen ja varastan kaikilta lapsilta, myös omilta. En minä lapsiani aidosta vanhemmuudesta rakasta ja heistä välitä, en todellakaan. Mikäli rakastaisin, en perustaisi firmoja ja tekisi ahnaasti bisnestä heidän nimillään. Minä varastan ihan mitä ja mistä haluan, vähät minä välitän vaikka lasteni luottotiedot tulisivat merkintöjä täyteen. Me ollaan samaa perhettä, yhdessä kärsitään tekemieni rikoksien seuraukset.

Minä olen yksinhuoltaja isä itseäni varten, en lapsiani enkä yhteiskuntaa. Älkää te muut Suomen isät tulko kaltaisikseni varkaaksi, sillä oman maailmani olen harhoilla aidannut ja valheilla tapetoinut. Koko elämäni olen elänyt teatteria, pettänyt toisia ihmisiä ja varastanut minkä irti saanut. Olen jo niin syvällä luomassani omassa maailmassani, että en enää näe totuutta ja toisia ihmisiä, vaan näen maailman sellaisena kuin sen itselleni kerran rakensin narsistiseen ja psykoottiseen mieleeni. Katuisin jos ymmärtäisin aiheuttamani surun ja tuskan toisten ihmisten mielissä, niiden keiltä olen ikäni varastanut. Mutta koska en osaa katua, kerron tarinoita vielä kuolin vuoteellanikin. Ja viimeisen kerran varastan, kun vien viereisen vuoteen keuhkosyöpäpotilaalta tämän käsilaukusta sikarirahat. Minun elämä ei palaa koskaan entiselleen ja lapsenikin tulevat aikanaan kärsimään osuutensa minun tekemistä rikoksista, saamani häpeällisen julkisuuden myötä. Mutta mitäpä tässä kitisemään tämän enempää, olen rikollinen elämäni loppuuni saakka.

Martin H Teräsvuori

Psykopaattinarsisti, mielisairas, kylähullu ja parantumaton skitsofreenikko

Tampere

2

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Utelias Uuno

Kuulostaa jotenkin Niin tutulta. Oletko aivan varma Martin H Teräsvuori, että asut Tampereella?

• Poliisin päivä 3.9

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      292
      6396
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2019
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1780
    4. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1241
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      14
      1235
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      168
      1143
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1116
    8. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1011
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      50
      991
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      962
    Aihe