Olen saamani julkisuuden ansainnut vaikken sitä vielä kykene ymmärtämään. Minä tykkään olla julkkis ja sitä riittää koko lopun elämäni, ovat ystäväni luvanneet pyhästi jopa kätensä ristissä. Kaikki rikokset mitä teen päätyy julkisuuteen, tällöin lapsenikin näkevät millainen rikollinen ja lurjus olen. En siis ole tavallinen isä, olen talousrikollinen ja varastan kaikilta lapsilta, myös omilta. En minä lapsiani aidosta vanhemmuudesta rakasta ja heistä välitä, en todellakaan. Mikäli rakastaisin, en perustaisi firmoja ja tekisi ahnaasti bisnestä heidän nimillään. Minä varastan ihan mitä ja mistä haluan, vähät minä välitän vaikka lasteni luottotiedot tulisivat merkintöjä täyteen. Me ollaan samaa perhettä, yhdessä kärsitään tekemieni rikoksien seuraukset.
Minä olen yksinhuoltaja isä itseäni varten, en lapsiani enkä yhteiskuntaa. Älkää te muut Suomen isät tulko kaltaisikseni varkaaksi, sillä oman maailmani olen harhoilla aidannut ja valheilla tapetoinut. Koko elämäni olen elänyt teatteria, pettänyt toisia ihmisiä ja varastanut minkä irti saanut. Olen jo niin syvällä luomassani omassa maailmassani, että en enää näe totuutta ja toisia ihmisiä, vaan näen maailman sellaisena kuin sen itselleni kerran rakensin narsistiseen ja psykoottiseen mieleeni. Katuisin jos ymmärtäisin aiheuttamani surun ja tuskan toisten ihmisten mielissä, niiden keiltä olen ikäni varastanut. Mutta koska en osaa katua, kerron tarinoita vielä kuolin vuoteellanikin. Ja viimeisen kerran varastan, kun vien viereisen vuoteen keuhkosyöpäpotilaalta tämän käsilaukusta sikarirahat. Minun elämä ei palaa koskaan entiselleen ja lapsenikin tulevat aikanaan kärsimään osuutensa minun tekemistä rikoksista, saamani häpeällisen julkisuuden myötä. Mutta mitäpä tässä kitisemään tämän enempää, olen rikollinen elämäni loppuuni saakka.
Martin H Teräsvuori
Psykopaattinarsisti, mielisairas, kylähullu ja parantumaton skitsofreenikko
Tampere
Nimeni on Martin H Teräsvuori
Martin H Teräsvuori
2
145
Vastaukset
- Utelias Uuno
Kuulostaa jotenkin Niin tutulta. Oletko aivan varma Martin H Teräsvuori, että asut Tampereella?
- Poliisin päivä 3.9
Poliisirikoksia Suomessa > k-18
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446