O: Annetaan kissanpentu

Helkku/e

Annettaisiin poika kissa oranssi pitkäkarvainen 9 vko mahdollisimman pian!


Hyvin Energinen.

Mukaan tulisi kantokoppi, ruokakupit ja kaikki mahdollinen tilpehööri.

Jos kiinnostaa ottakaa yhteyttä
Yhteystiedot: 044-5324565

7

621

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helkku/e

      kissalle löyty uusi omistaja.

    • luovutusikä12vko

      Sehän hyvä että liian nuori kissanpentu pääsi uuteen kotiin jossa kasvaa ongelmaiseksi liian aikaisen luovutuksen vuoksi!!!

    • minä vain

      Sain aikoinani kissani varmaan alle 8-viikkoisena ja se oli alusta asti aivan ihana hellyydenkipeä kissa. Ei minkäänlaista ongelmaa ollut, vaikka sain sen niin nuorena.

    • Floora

      Ottaa niin päähän että kaikki on takertunut siihen että kissasta tulee ongelma tapaus jos sen ottaa nuorena. Älkää yleistäkö! Minun toinen kissani tuli minulle noin 6-7 viikkoisena, ja aivan ihana tapaus, hellyydenkipeä, energinen, kiltti ja todella utelias tapaus:) Ja oli heti sisäsiisti kun uuteen kotiin tuli!

    • Jess

      Tottakai kissasta voi tulla hyvä kissa vaikka luovutettaisiinki liian nuorena, mutta silti on törkeää luovuttaa pentu pois emoltaan LIIAN AIKAISIN. Kyllähän katulapsetkin selviää vaikka jo nelivuotiaasta asti ilman vanhempia, mutta onko se silti okei? No ei ole.

    • MINÄ AIN AINA VAIN

      Mistäs te sen tiiätte b´vaikka kissan emo olis kuollu?! ei *****! jos kissa on vaikka löytynyt jostain eikä omistaja ole hakenut? MIETTIKÄÄPÄS PIKKUSEN ENNENKU ALATTE VALITTAMAAN ETTÄ LIIAN AIKAISIN VIEROTETTU! KISSAN EMO VOI OLLA VAIKKA KUOLLUT TAI KADONNUT ! .

    • eekk

      Missä päin suomea pentu on,itse olen pääkaupunki seudulla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1545
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1233
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1080
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      977
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      900
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      67
      819
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      42
      797
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      754
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe