Annetaan pojan käyttövaatteita. Kaikki paljon käytettyä. Ei merkkivaatteita. Osa vähän vanhanaikaisia.
Kaksi toppahaalaria (kokoa 74 & 80) EI vedenpitäviä. sopii kuivalle säälle. tai vaunuihin.
-Bodeja
-paitoja
-housuja
Annetaan tarvitsevalle!
Yhteystiedot: Tiedustelut sähköpostiin.
Nouto Espoon kauklahdesta
O: Annetaan pojan vaatteita kokoa (74) 80-86cm
psuokas
2
134
Vastaukset
- _Mamuska_
Kummipoikani tarvitsee siistejä pitk.hihaisia bodeja 80cm,siistejä paitoja ja housuja 80cm-86cm
- psuokas
Hei,
Vaatteet ovat lähinnä käyttövaatteita. Eli kotivaatteita, "hiekkalaatikkovaatteita".
Osa siistimpää, osa paljon käytettyä. Kassista löytyy myös lippiksiä, kypärämyssyä yms.
Annan periaatteella kaikki tai ei mitään.
Annan vaatteet tarvitsevalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013