Nyt saadaan katsojalukuja nostettuja, kun taloon tuli julkkiksen sukulaislikka. Niin uteliaita on kaikki, että katsoa pitää. Älysivät vielä etukäteen mainostaa ja vinkata iltapäivälehdille ja lööpit loisti. Eipä ennen etukäteen koskaan ilmoitettu kuka uusi sisään menee. On ne saamarin fiksuja.
Fiksu tuo BB:n tuotantotiimi
4
249
Vastaukset
- tonkija
Olihan niiden pakko jotain keksiä ja tässä varmaan onnistuivatkin aika hyvin. Ilmaista mainosta joka puolelta ja rahat sitten rupusakilta veks.
- Sellaista...
Ihmiset tekevät heti mitä lehdissä sanotaan. Vaalit loistava esimerkki. Iltapäivälehdet päättivät ketä haluavat että kansa äänestää ja näin kävi.
Hävettää suuriosa Suomalaisista, jotka eivät tätä tajua. Media määrää Suomessa. - Tätsykkäinen
Olen seurannut BB-sarjaa usean vuoden ajan. Nyt meni maku sinä iltana kun niillä oli niitä sukuelimiä naamoissaan. Järkyttävän lapsellista ja sairasta koko tuotantotiimiltä, käsittämätöntä typeryyttä työntää tuommoista mauttomuutta ohjelmaan.
Aiemmin oli mielenkiintoista seurata. kuinka kukin siellä kestää, mutta nyt ohjelman sisältö...no, ei ole sanoja enää. Bai Bai! no eihän sitä oo mikään pakko katsoa pistä vaan tv kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058237- 1125764
- 555231
- 2895206
- 783851
- 583041
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452491