Seppo Sijoittaja ostaa listautuvaa Hilavitkuttimen osaketta 1000 kpl á 10 euroa/ osake. Listautumispäivänä osake nousee 20% ja sen jälkeen joka toinen päivä osake laskee 2% ja nousee 2%. Seppo myy sijoituksensa 2 vuoden jälkeen. Oliko sijoitus kannattava? Hilavitkutin ei maksa osakkeenomistajille osinkoja koko 2 vuoden aikana. Oletetaan, että vuodessa on 250 kaupankäyntipäivää.
Vastaukset 2
- Booria puuroon
Minä laskin 645 euroa voittoa kahden vuoden eli 500 päivän jälkeen, niin että laskupäivä on viimeisenä. Jos nousupäivä on viimeisenä, voittoa on 862 euroa. Tulos riippuu siitä, tulkitaanko listautumispäivä päiväksi nolla vai yksi. Tappiota siis tulee hiljalleen listautumispäivän huippuarvon jälkeen.
- suositus
suosittelee seppolle tämän https://uinvest.com.ua/?amigosid=140
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.611907Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt261492- 991082
- 45830
- 87783
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.20599- 28591
- 31533
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56528Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,105470