Sisäportaat

Yhä ylös yrittää

Onko jollain käsitystä mistä saadaan laadukkaita sisäportaista? Minulle asia aika outo, en ole ennen hankkinut. Mistä löytyy, kertoisiko joku minulle? Westwood, Lappiporras ja Hoviporras nimeltään tuttuja, näihin laitoin jo tarjoupyyntöä äskettäin. Lappiportaita olen nähnyt livenä tuttavillani, enkä moitteen sanaa ole kuullut. Aivan ihania portaita!! Haluaisin kuulla muiden kokemuksia valmistajista, hinnoista yms. Jään odottamaan kommentteja..

4

377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sopivat meille

      Meillä portaat myös Lappiportaat. Kysyimme useista paikoista, lopulta päädyimme kyseiseen hyvän palvelun jahinta laatu suhteen vuoksi. Portaat meillä nyt 2 vuotta eikä mitään moitteen sanaa. Kiitos kuuluu kolleegalleni joka kertoi minulle Lappiportaista.

    • maksanut asiakas

      Pettyneenä asikkaana voin sanoa että kyseinen lappiporras toimitti minulle portaat n.viiikon myöhässä ja heidän asennuspäällikkönsä lykkäsi asennusta kaksi kertaa ja lopuksi kun asentaja tuli asentamaan portaita niin kaidepinnoja puutui 1kpl ja puutulppia ei ollut tarpeeksi...vieläkin odottelen tätä pinnaa ja puutulppia...laittasin vaikka itse kuhan vain tulisivat...karrikoituna myynti ja laskutus toimi hyvin ja asentaja teki hyvää työtä.

      • Anonyymi

        Täällä myös petetty asiakas. Niin kauan palvelu toimi kun sai nimen tilausvahvistukseen sen jälkeen ihan ala-arvoista palvelua. Suunnittelijalla kestää viikko vastata, unohtaa asioita, vääriä tavaroita, vääriä mittoja. (Mittaus heidän vastuulla) Suunnittelija luulee että suorakulma tulee erimittasista sivuista. Ja se toimitus, noh onko yli 10vkoa tarpeeksi myöhässä? Tarkistakaa kuluttajankaupan ehdot jos meinaatte lappiportaalta hankkia sitä en suosittele mutta jos erehdytte. Laskuttavat loppulaskun vaikka mitään Ei ole edes asennettu!
        Tuntuu että koko pulju on aivan sekaisin. Toimitusjohtajaa myöten valehtevat mustaa valkosella.


    • Anonyymi

      Tais olla susi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2099
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      204
      1791
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      135
      1699
    5. 80
      1165
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      273
      1045
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      130
      999
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      895
    Aihe