Kauanko kestää matka Ciampinon kentältä TErminiin? Kuinka löydän bussin? Paljoinko maksaa? Ehtiikö Ryanairin koneelta, joka tulee klo 23.05.
(Ei tarvitse vastata, että on aiemmin ollut tällä palstalla ym. En nyt vaan viitsi etsiä tällä kertaa.)
bussikyyti terminiin
7
352
Vastaukset
- bussilla pääsee
Ciampinon lentokenttä on pieni. Lenkoneet rullaa melkein seinään kiinni, kävelet muutama metrin ja hupsis , oletkin jo pihalla. Siinä ihan silmien edessä on esimerkiksi Terravision bussi jolla pääsee vuorokaudet ympäri lentokentältä Rooman rautatieaseman Terminin eteen. Matka kestää noin 40 minuutti. Busslipun saat netistä jolloin se on 4 euroa. Osta samalla paluulippu. Paluumatkalla ole viimeistään kaksi tuntia ennen lentokoneen lähtöä Terravision pysäkillä Via Marsalalla.
http://www.terravision.eu/ciampino_price_timetable.html - kiittivastauksesta
Kiitos paljon vastauksesta. Kuullostaapa helpolta. Tuolla mainitsemallasi sivulla myydään myös voileipiä ym. Jos niitä tilaa, niin mistä ne pitää noutaa?Yleensä meillä on kyllä pienet välipalat mukana laukussa, mutta silti kiinnostaa.
- busslilla pääsee
Missä siellä vopileivistä puhutaan. Oletkohan ihan vakavissasi vai kiusaatko minua.
Vakavasti puhuen ei tuohon kellon aikaan ole muuta vaihtoehtoa kuin taksi ja Terravison bussi tai yöjun ajoka meneen Tiburtinan asemalle. Mutta et taida olla vakavissasi lähdössä mihinkään.
- kiittivastauksesta
No mitä nämä sitten Terravisionin sivulla tarkoittaa? Siis klikkaamalla saa samaan laskuun kun ostaa lipun bussiin.
Take Away Bag – Sandwich Milano with water - Take Away Bag – Sandwich Milano with water [?] € 5,50 Add
Take Away Bag – Sandwich Milano with water - Take Away Bag – Sandwich Milano with soft drink [?] € 6,50 Add
Take Away Bag – Sandwich Londra with water - Take Away Bag – Sandwich Londra with water [?] € 5,50 Add
Take Away Bag – Sandwich Londra with soft drink - Take Away Bag – Sandwich Londra with soft drink [?] € 6,50 Add
Take Away Bag – Sandwich Trapani with water - Take Away Bag – Sandwich Trapani with water [?] € 4,10 Add
Take Away Bag – Sandwich Trapani with soft drink - Take Away Bag – Sandwich Trapani with soft drink [?] € 5,50 Add - Tökkää
Terravisionin nettimaksu vaan ei tunnu toimivan, ostoskoriin kyllä saa liput, mutta sitten tökkää.
- uudet tuulet
Näkyy olevan muutoksia bussikuljetukissa ja aikatauluissa Ciampinosta, sitten viimeksi.
Tuo Atral bussi näkyy lähtevän kello 23.45 Ciampinon lentokentältä ja menee suoraan Via Marsalalle Terminin rauatieaseman tykö. Kokeilepas sitä! Matka kestää noin 40 min.
http://www.schiaffini.it/
Tästä voi itse plarata, http://www.adr.it/pax-cia-autobus - Toinen nonno
Luulisin, että matkan voi maksaa myös käteisellä bussissa. Näin tein ainakin elokuussa kun ajelin bussilla Terminiltä (Via G Giolittin puolelta) Ciampinon kentälle. Hinta oli muistaakseni 4 €. Aikataulut ovat selvästi näkyvillä pysäkillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279