Helsingin poliisilaitos on pidättänyt viralta useista rattijuopumuksista kiinnijääneen rikoskonstaapelin.
Vanhempi rikoskonstaapeli on epäiltynä viidestä rattijuopumustapauksesta, jotka kaikki sattuivat elokuun aikana. Niistä neljä on törkeitä rattijuopumuksia.
Ensimmäinen epäilty törkeä rattijuopumus tapahtui Helsingissä perjantaina 5. elokuuta. Kyseinen teko tapahtui rikoskonstaapelin vapaa-ajalla.
Muut neljä tapausta on tapahtunut muualla Suomessa. Viimeisin törkeä rattijuopumus tapahtui tämän viikon keskiviikkona.
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2011/09/1383542/helsinkilaispoliisi-hyllylle--
Helsinkiläispoliisi hyllylle
9
95
Vastaukset
- vuoden yrittäjä !
Ei tuota poliisirikollista ainakaan yrityksen puutteesta voi syyttää !
- MIKSI?
Eihän noita pikkurikoksia kannata pitää minään! Takaisin virkaan vaan kuten muutkin viimeaikoina rikoksia tehneet poliisit! Tekeehän putkimiehetkin rikoksia vai mitä schwein?
- schwein..
Venkula, sinulle vastaaminen on mahdotonta, koska käräjäveijari aina sensuroi vastauksen.
- Hyvää mallia
muille autoilijoille. Ei kannata kyttien paljon valittaa, kun viisari hiukan varahtää parin kaljan jälkeen.
- soo soos
Älä viitsi, poliiseilla on toiset lait!
Poliisi saa ajella kännissä, siitä poliisipäälliikkö sanoo vain soo soo!!
- 14
Hurlum hei !
Kun poliisit tekevät vuosittain 4-5 itsemurhaa, niin tässä on yksi kandidaatti. - näionn!
kyllä suu napsaa myös poliisilla! ja rattiiin pitää päästä!
- syyläri
minäkö juoppo... ja vitut jos ny 5 kertaa ajoin kännissä! Hei mä oon poliisi!
Sorsa meni syyläristä läpi ja hiekkamyrsky iski kolilla! Tässä menee ainakin kuukausi....
http://www.youtube.com/watch?v=5CjYhE-sRi4 - vuodenpoliisiehdokas
oli vähän jano, mutta kai musta vuoden poliisi tulee??
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1541519
- 104921
- 75743
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412