Terve.
Tilasin netistä Oregon 450 ja suomi pro top kartan. Topokartta tuli SD korttina vaikka Oregonissa on mikro sd kortti. Ostin mikro SD muistikortin ja olen yrittänyt siirtää karttaa originaali SD:ltä mikro sd:lle mutta karta ei vaan ala pelittämään O:ssa. Mikä neuvoksi
Oregon 450 topokartasta
4
356
Vastaukset
- sisällä toinen
Oletkos ihan varma ettei sen SD-kortin sisällä ole mikro SD-korttia? Sellaisen ne minulle myivät ...
- -.-.-
Kyllähän sulle on tullut micro-SD-kortti, joka on kiinni normaalikokoisessa SD-adapterissa. Nykyisin kun garminin laitteet syö vain micro-SD-kortteja.
Jos nyt toisin olisi, kortti kannattaa palauttaa. Ehkä on peräti piraattikortti.
Kartta ei toimi siirrettynä toiselle kortille, koska kartan avauskoodi on sidottu kortin sarjanumeroon. - KINI6
Sama ongelma täällä. Tuli SD-romppu, mutta en saanut edes sitä tallennettua koneelle. Herjasi, että tunnistamaton ohjelma. Oletko löytänyt jo ratkaisun ?
- No PirateBay
Tarkoitat varmaan SD-korttia. Rompulla yleensä tarkoitetaan CD/DVD-ROM-levyä.
Mistähän te noita karttakortteja tilaatte? Kyllä alkuperäinen karttakortti tulee micro-SD-kortilla, ja mukana adapteri, joka käy normaalikokoiseen korttipaikkaan.
Kyllähän sen karttatiedoston saa siirrettyä koneelle, mutta siitä ei ole mitään iloa, kun kartta on lukittu (jos ei piraatti) eli karttatiedoston avauskoodi on tehty kyseisen SD-kortin sarjanumerolle, eikä se toimi toisella kortilla.
Topo-Suomi pro-karttaa on saanut aikoinaan myös DVD-levynä, jolloin kartat asentuu MapSource-ohjelmaan, josta ne sitten voidaan siirtää muistikortille tai gps:n muistiin. Tällöinkin tarvitaan avauskoodi, joka taas on sidottu kyseisen gps:n sarjanumeroon (=tuotekoodi). Eli DVD-levyn piraattikopio ei toimi.
Topokarttaa Suomi pro v2 on saanut vain muistikortilla. Mutta muistikortti toimii Garmin BaseCamp ohjelman avulla myös tietokoneessa.
http://www.garmin.com/us/products/onthetrail/basecamp
Mutta heitä ne piraattikartat roskiin ja lataa laillinen ja ilmainen topokartta osoitteesta http://kartat.hylly.org/ . Siinä ei ole edes noita hankalia lukituksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 215067
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23222Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361300- 1001278
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17893viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35742