Eli myydään kaksi 1v tyttö marsua ajanpuutteen vuoksi. Molemmat ovat terveitä. Marsujen lisäksi tulee myös suurikokoinen häkki ja kaikki kalusteet. Hintaakin tärkeämpää on että marsuneidit saisivat hyvän kodin, jossa niille olisi aikaa. Toinen marsuista on valkoinen rusetti marsu, missä toisen silmän päällä ruskeä täplä, ja toinen normaali musta valkoinen.
Myydään kaksi tyttömarsua!!
7
265
Vastaukset
- MarsuTku
Olen kiinnostunut marsuistasi. Meillä on jo yksi tyttömarsu, joka tarvitsee seuraa.
Missäpäin maata marsut ovat? - marsutypyt
Marsut asustavat satakunnan alueella. Luulen että tulisivat hyvin juttuun! Tarvitsisitko häkin varusteet?
- marsutypyt
Olis kiva jos vastaisit et otatko marsut vai et.
Heippa, onkos marsut vielä myynnissä?
Laitatko viestiä sähköpostiini, siellä käyn joka päivä ;)
[email protected]- jokkuvaa
minäkin olisin kiinnostunut marsuistasi. paljonkohan nuo tulisivat maksamaan? sähköpostia voi laittaa: [email protected]
- jokkuvaa
ainiin, olen joka päivä kotona, paitsi arkisin 8.30-14.00. minulla on jo 1 marsu poika. tarvisin sille kaveria... toinen marsuni kuoli äkillisesti vastikään....
Ovatko marsut jo menneet? Ilmottele sähköpostiin [email protected]
Kiitos:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.157302- 233944
- 983634
- 923109
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi133084- 553029
- 332727
- 462514
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei132210Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa -kaudesta
Unelmia Italiassa -sarja on ollut supersuosittu ja uutta kautta on odotettu. Nyt on tullut se aika, että TV-katsojat pää82005