Eli myydään kaksi 1v tyttö marsua ajanpuutteen vuoksi. Molemmat ovat terveitä. Marsujen lisäksi tulee myös suurikokoinen häkki ja kaikki kalusteet. Hintaakin tärkeämpää on että marsuneidit saisivat hyvän kodin, jossa niille olisi aikaa. Toinen marsuista on valkoinen rusetti marsu, missä toisen silmän päällä ruskeä täplä, ja toinen normaali musta valkoinen.
Myydään kaksi tyttömarsua!!
7
250
Vastaukset
- MarsuTku
Olen kiinnostunut marsuistasi. Meillä on jo yksi tyttömarsu, joka tarvitsee seuraa.
Missäpäin maata marsut ovat? - marsutypyt
Marsut asustavat satakunnan alueella. Luulen että tulisivat hyvin juttuun! Tarvitsisitko häkin varusteet?
- marsutypyt
Olis kiva jos vastaisit et otatko marsut vai et.
Heippa, onkos marsut vielä myynnissä?
Laitatko viestiä sähköpostiini, siellä käyn joka päivä ;)
[email protected]- jokkuvaa
minäkin olisin kiinnostunut marsuistasi. paljonkohan nuo tulisivat maksamaan? sähköpostia voi laittaa: [email protected]
- jokkuvaa
ainiin, olen joka päivä kotona, paitsi arkisin 8.30-14.00. minulla on jo 1 marsu poika. tarvisin sille kaveria... toinen marsuni kuoli äkillisesti vastikään....
Ovatko marsut jo menneet? Ilmottele sähköpostiin [email protected]
Kiitos:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1488188Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.323260Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole4052441Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh382199Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422901894Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih1681809- 201710
- 241535
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘231374- 1001289