Kävin koeajamassa C-Maxin, Golffin ja Astran. Koeajojen perusteella Astra oli kirkkaasti paras. C-Max jotenkin kohlo, seitsenpaikkaisuus kutakuinkin vitsi ja tavaratilan järjestelyt kelvottomat, joten se tila-auton idea meni kokolailla siinä. No sehän olikin joukon ainoa tila-auto. Golffi oli tehoton, meluisa ja vanhanaikaisen näköinen. Astra oli joukon tehokkain, parhaimman näköinen, parhaat varusteet ja halvin. Tilaamassani uudessa 1,7 diisselissä on vielä enemmän potkua (96kw) kuin koeajamassani. Kaiki kolme olivat ajettavuudeltaan hyviä. Golffissa ehkä hiukan pehmoisempi jousitus. Ohjauksen puolesta kaikki toimi hyvin. Auton mittojen hahmottaminen oli ehkä Astrassa joukon helpointa C-Maxissa nokan osalta vaikeinta. Golffissa on kojelauta muotoiltu jotenkin kumman korkeaksi että itseasiassa se estää näkemästä kojelautaa (1,8m kuljettajalta). Kyllä mulle olis näistä itse asiassa kelvannu mikä vaan, mutta Astran otin. Saas nähdä yllättääkä sitten tuo laatu myöhemmin.
Tuureri tilaukseen
1.7 96kw!
1
183
Vastaukset
- 1.9 cdti
Onnittelut auton ostosta, olisitko ystävällinen ja kertoisit kun olet ajanut uudella autollasi hetken aikaa millainen auto on. Itsellä on menossa kolmas ooppeli ja seuraava auto on todennäköisesti Astra sport tourer diesel koneella mutta nyt olen miettinyt ostaako auton 1,7 (96 kw) vai 2.0 (121 kw) versiona. Eli minua kiinnostaa lähinnä esiintyykö ed.mainituista autoissa ongelmia ja tarkeneeko talvella -30 pakkasella vai onko syytä hankkia webasto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521703906Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään813109Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv462143Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka232093Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?551925TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain851341- 401270
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään251268Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli581048Valehdella saa, totuus salataan
Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu10758