Moi!
Mulla olis vaan otsikon mukanen tyhmä kysymys. Mulla on siis PlayStation 3 ja pöytäkonepaketti mallia Acer aspire M3203. Oon melko varma, että PS3 on näytönohjaimen takia kaks kertaa parempi, mutta tykkään kyllä pelata tietokoneellaki. Täs olis tekniset tiedot:
- Käyttöjärjestelmä: Windows 7 home premium 64-bit
- Prosessori: AMD Athlon II X2 240
- Kekusmuisti: 6 GB DDR2
- Näytönohjain: ATI Radeon HD 4650, 1 GB omaa muistia
Olisin ostamas esimerkiks Burnout Paradisen, joka pyöris kyllä mun koneellaki. Saanko siis pleikkarilla enemmän pelistä irti?
Onko PS3 tehokkaampi kuin tämä PC?
12
283
Vastaukset
- HomosteluOy
No mitäs luulet? Jopa iPhone on tehokkaampi kuin Gaystation, ja tämä on fakta. Pleikkarin prossussa on vain yksi ydin, näyttis on rampautettu ja pirun vahna jo sekä muistia on niin vähän, ettei pelin aikana pysty keskustelemaan edes kavereiden kassa. Osta vaan pleikkarille niin pääset nauttimaan diashow'sta. Ruudunpäivitys on kuin ESTERIN PERSEENREIKÄ!
Ps. Oletko Gay Lord?
tv. Gay Lordin poikanen- katoppa
Ai 1 ydin, lueppas uudestaan ne speksit.
"Cell-suorittimessa on yhdeksän 3,0 gigahertsin taajuudella toimivaa RISC-pohjaista ydintä."
http://fi.wikipedia.org/wiki/Playstation_3
- Taas 1 fagboxin fani
Ps3:ssa on enemmän tehoja ku xboxissa. Ja mitä tulee iPhonee nii siinä vasta paska laite onki.. Ei kestä pientä pakkastakaa ja muutenki nokialta varastettu idea. Että melkosta paskaa puhut
- side_of_darkness
HomosteluOy on kunnon trolli. Mutta tosi on että xboxissa on enemmän tehoja.
Ja ei, en ole xbox fanipoika. En omista räskpoksia vaan pleikka 3... Enkä ikinä ostaisi edes xboxia...
- Burnoutti
Mainittakoon vielä, että prosessorin kellotaajuus on 2.8 GHz ja emolevy on joku Acer RS780HVF.
- HAhahahahah
"Cell-suorittimessa on yhdeksän 3,0 gigahertsin taajuudella toimivaa RISC-pohjaista ydintä."
Täyttä paskaa. PS3:n prosessorissa on 1 ydin ja 8 apuydintä. Viimeinen apuydin on pois käytöstä, joten todellisuudessa apuytimiä on 7 kappaletta.
PS3
-1 PPE (Samanlainen ydin kuin tietokoneissa)
-7 SPE (apuytimet)
Nykypäivän normi PC
-4 PPE
Huippu tehokas Intel i7 prosesorin sisältävä PC:
-6 PPE
Joten PS3 on pirun vanhentunu laite jo. Eli toisin sanoen PS3:ssa on vain yksi ydin! No joo. On ne apuytimet nopeita laskemaan, mutta ei niitä voi verrata "tavalliseen ytimeen". Apuytimiet ei pysty tekemään muuta kuin pikkujuttuja. Esim. joku apuydin hoitaa tekoälyn toinen taas geometrian jne. LÖL.
Ps. Xbox 360:n prosessori on kolmiytiminen sisältäen kolme aitoa ydintä (PPE). - Markorepairss
"Ai 1 ydin, lueppas uudestaan ne speksit..."
Nimimerkki "katoppa" taitaa olla jotenkin jälkeenjäänyt kun tuollaista paskaa väittää. Ehkäpä sinun pitäisi lukea ne speksit uudelleen ennen kuin alat pätemään. Idiootti!- katoppa
Mitä, sanoitko/mollasitko juuri idiootiksi?
Muista säännöt Suomen laissa.
- .......
PC:si on tehokkaampi lähes kaikilta osin, myös näytönohjaimeltasi, vaikka ei olekaan mikään varsinaiseen pelaamiseen tarkoitettu näyttis.
Pelit on tosin lähes aina optimoitu huonommin PC:lle konsoliversioihin nähden. Eli parempaa tulosta ei ole aina odotettavissa vaikka PC olisikin jokseenkin konsolia tehokkaampi. - --------------
Ps3:ssa paremmat graffat ku xboxissa.. DICE on ite sanonu että ps3 on tehoiltaan parempi ku xbox. Siks ne käyttää ps3:sta niitten konsoli esiintymisissä.
- Pleikkari ei säväytä
PS3:ssa on enemmän liukulukulaskenta tehoa kuin Xbox360:ssä, mutta surkeampi näytönohjain. Ei siis ihan tuulesta temmattu tuo tehoväite, tosin se teho ei ole kovin helposti hyödynnettävissä.
Xbox360:n grafiikat on edelleen vertailujen mukaan selvästi paremmat kuin PS3:n. Vai olisko sitten kaikki pelilehdet ja saitit jossakin Sonyn vastaisessa salaliitossa?
PC maailma taas kehittyy niin nopeasti, että tottakai yli vuosi sitten julkaistut pelikonsolit jää uudelle PC:lle ominaisuuksissa.
- Vastaus on:
Ei todellakaan ole. Toi PC on suunnilleen tuplasti tehokkaampi kuin sun pleikkari, vaikka onkin tietokoneena vaatimattomammasta päästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305712Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144304Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403237IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522931Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3331518Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861328- 601259
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2241170- 791159
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011151