Kokkolan maatalouslomittajat

dfghiu

Mitä mieltä olette Kokkolan maatalouslomittajista? Vad tycker ni om lantbruksavbytarna i Karleby?

30

1758

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • monenlaista hommoo

      No riippuu siitä, mihinkä niitä käyttää...

    • Maatalous nousuun

      toiset osaa työnsä ja tekee kunnolla toiset taasen hätäilee ja työt tehdään periaatteella kunhan saan vain äkkiä rahat pois viis työnjäljestä.Kyllä maataloudessa on niin isoista asioista kyse ja monenmoista eeuu direktiivi disputenttia käy tiloilla kun stasin poliisit tullaan ja tutkitaan mielivaltaisesti kaikki,jos lomittaja tekee virheen tila on silloin vastuussa että olisi ihan toivottavaa että ne lomittajat jaksaisivat hoitaa työnsä, ei se työnteko niillekään aina varmasti helppoa ole.

      • Minä

        Ei ole ei!


    • vnuiop

      mine ei ose sano mite mine ei ose puhu suome.

    • hyujiop

      nussiiko ne keskenään, tai antaako naislomittaja miehille pillua

      • linkkei?

        onko kuvii tai videoo`?


      • Anonyymi

        Totta kai siks pikkujoulut saunaillat yön yli reissut


    • demuri

      Kuuluuko yksi lomittaja vasemmistoliittoon?

    • pontusborg

      puntus er avbytare

    • totuus

      hihhuli-lomittajat ovat olleet surkeita lomittajia. kokoajan polttavat tupakkaa työajalla ja hätäilevät kotia, ja viinanostoon. näin ainakin minulla työskennellet lomittajat

      • entinen keskustalain

        Olen kioskiyrittäjä, kioski auki 7 päivää viikossa. Elikkä mikä ihmeen lomittaja ei kukaan ole minulle puhunut mitään tällaisesta mahdollisuudesta.


      • Anonyymi
        entinen keskustalain kirjoitti:

        Olen kioskiyrittäjä, kioski auki 7 päivää viikossa. Elikkä mikä ihmeen lomittaja ei kukaan ole minulle puhunut mitään tällaisesta mahdollisuudesta.

        Rahalla saa, minäkin olen valmis lomittamaan pari päivää viikossa. Rahalla nuo maatalouslomittajatkin ovat, mutta yhteiskunta on luonut järjestelmän, sillä ei en minä voi mennä lomittajaksi karjatilalle, mutta kioskille voin tulla.


    • ftgy67u

      punttus er i nedevetil avbytare

      • nu e he

        so so såka poika en bara i gango.Bakifroon bäst!


    • pöntys

      onko kokkolassa suomenkielisiä maatalouslomittajia? Pystyvätkö he palvelemaan omalla äidinkielellään ummikko ruotsinkielistä maanviljelijää. Eikö laki takaa oikeuden maatalouslomittaja-palveluihin omalla äidinkielellä.

    • gyhbnh7u

      kyllä suomenkieliset saavat palvelua

    • pönttöukko

      punttus on lomittaja sillä on valkoinen ja punainen auto asuu palossa, mutta joutuu viemään autot korjaamolle joka toinen kuukausi, se käyttää niitä liimataisella pihlajassa.

    • rödsöbo

      onko siinä pihassa ennen ollut paljon romuautoja?

    • Anonyymi

      nyt se on joutunut mielisairaalaan

    • Anonyymi

      No yleisesti ottaen,kaikki lomittajat on omistautuneita.Mutta kaikki tilalliset taas eivät :) Mutta jatkaisin jos vaan kutsu tulisi ja i love you all!

      • Anonyymi

        0465878970
        Mikael Salin.Vaik olin aina pelle,niin taidan vieläkin olevan pelle jos ei muuksi muutu ja junnuna suutuin.
        Mut lehmät aina hoidan ja Muunki karjan tottakai.Soittakaa jos tarvitsette apua jossakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        0465878970
        Mikael Salin.Vaik olin aina pelle,niin taidan vieläkin olevan pelle jos ei muuksi muutu ja junnuna suutuin.
        Mut lehmät aina hoidan ja Muunki karjan tottakai.Soittakaa jos tarvitsette apua jossakin.

        Hjumoria pliis kehiin :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hjumoria pliis kehiin :D

        Lihaksikas ja komia lomittaja hoitelee kaikki eronneet lomittajanaiset….


    • Anonyymi

      Tottakai kaikki lomittajat työnsä tekevät pääsääntöisesti mahdollisimman loistavasti,mutta ihmisiä hekin ovat niinkuin poliisit eli paskalakit eli virheitä sattuu

    • Anonyymi

      Minä tykkään, varsinkin naispuolisista lomittajista.

      • Anonyymi

        Saunaillat ja yön yli reissut kimppakivaa keskenään, lihaksikkaan ja komian mielestä vain huomoria ja leikkiä….vitsi vitsi ja nämä rehelliset ja tunnolliset hoitaa toisten tiloja tunnollisesti jaloistavasti… heko heko…mitähän v…..a nyt alkaa legot tippua………,


      • Anonyymi

        On ihan normaalia että pidät naispuolisista lomittajista varsinkin jos olet mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ihan normaalia että pidät naispuolisista lomittajista varsinkin jos olet mies

        Voi jessus ku onneton kommentti, oletko aivoton idiootti maatalousalalla..,,ajatteletko navan ylä vai ala-aivoilla………..,,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi jessus ku onneton kommentti, oletko aivoton idiootti maatalousalalla..,,ajatteletko navan ylä vai ala-aivoilla………..,,,

        Tottakai saat minun puolesta pitää vaikka miehistä jos olet naine tai enhän minä voi tietää mistä pidät ihan sinun oma caeissi,hyvää kesän jatkoa vaan sinulle ja kaikille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai saat minun puolesta pitää vaikka miehistä jos olet naine tai enhän minä voi tietää mistä pidät ihan sinun oma caeissi,hyvää kesän jatkoa vaan sinulle ja kaikille

        Totta kai ja kiva naija ja panna 🤗te ootta niin perkeleen ammattilaisia kaikki maaaaaatalouslomittajat😂😇😇😇😇😇😇


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe